Web Analytics Made Easy - Statcounter

تربت جام ـ سرپرست اداره ورزش وجوانان تربت جام ازعدم فعالیت بانوان در رشته تنیس روی میزدر این شهرستان انتقاد کرد.

محسن سپهری، که امروز ظهر در اداره ورزش و جوانان تربت جام حضورداشت به خبرنگار قدس آنلاین گفت: اداره ورزش وجوانان تربت جام به هیئت های ورزشی شهرستان در راستای بررسی مشکلات ونارسائی های موجود در ورزش شهرستان توجه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره ورزش وجوانان تربت جام با انتقاد وگلایه مندی ازعدم فعالیت بانوان دررشته تنیس روی میزگفت: ازآنجایی که پست نایب رئیسی در هیئت های ورزشی شهرستان به خانم ها محول شده است لذا انتظارآن می رود که شاهد فعالیت بانوان شهرستان در رشته های مورد علاقه آنان درسطح شهرستان باشیم.

وی درادامه به دو رکن اساسی استعدادیابی وآموزش در هیئت های ورزشی اشاره کرد و گفت: استعدادیابی و آموزش بعنوان دو رکن اساسی در رشته های ورزشی محسوب می شوند و اگر ما بتوانیم در این دو زمینه عمل کنیم خواهیم توانست به آینده ورزش امیدوار باشیم. انتظار آن می رود که روسای هیئت های ورزشی شهرستان با سپردن این دو رکن به افراد متخصص وکاربلد توجه بیشتری به بحث آموزش واستعدادیابی داشته باشند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هاشم زهی فرماندار قصرقند گفت: این بازی‌ها با همکاری استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری قصرقند با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مناطق سیل زده این شهرستان برگزار می‌شود.
دهمرده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: شهرستان قصرقند در برگزاری بازی‌های بومی و محلی زبانزد است و این جشنواره در احیا این بازی‌ها نقش مهمی دارد.
در پایان این جشنواره از نفرات برتر در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند