Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه آرامش نسبی در بازار ارز حاکم شده است، اظهار کرد: در شش روز گذشته ۸۰ صرافی غیر مجاز شناسایی و پلمب شد و به بیش از ۷۰ صرافی که مدارک آن‌ها از طریق بانک مرکزی تایید نشده بود فرصت و اخطار پلمب داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: ۳۹ نفر از دلالان و سوداگران بازار ارز شناسایی و دستگیر شدند.
 
سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه برخورد‌های پلیس مشمول کسانی می‌شود که خارج از ضوابط بانک مرکزی فعالیت می‌کنند، گفت: بر اساس اعلام بانک مرکزی ساز و کار‌های لازم برای تامین ارز متقاضیان در ۳۳ گروه مشخص شده است. امیدواریم بانک مرکزی ساز و کار‌های لازم برای پویای صرافی‌های مجاز را دو چندان می‌کند تا شاهد رونق کسب و کار این افراد باشیم.
 
وی در پایان از همراهی و صبوری صنوف و مردم با پلیس تشکر کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علیرضا شائینی شامگاه گذشته در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت به عنف راننده آژانس در شاهرود که در آن سارق با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری کرده بود ماموران کلانتری ۱۳ البرز شناسایی و دستگیری سارق را در اولویت کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: مامور قلابی دستگیر شد

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت سارق شدند، اضافه کرد: تیمی از ماموران کلانتری طی یک عملیات ضربتی در کمتر از ۴۸ ساعت سارق را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از آن مکان ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ شائینی تصریح کرد: ضمن اعتراف متهم به زورگیری پرونده تکمیل و همراه وی به دادسرا اعزام شد.

فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به اینکه برقراری امنیت پایدار در جامعه نیازمند مشارکت همگانی با پلیس است از شهروندان خواست اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل انتظامی را به سرعت از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

همچنین جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی شهرستان گرمسار خبر داد.

سرهنگ سید علی میراحمدی دافزود: مأموران انتظامی گرمسار، حین گشت زنی هدفمند در شهرستان به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین به راکبی مردی جوان مشکوک که با استفاده از اصل غافلگیری وسیله نقلیه را متوقف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده توسط پلیس مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است، اضافه کرد: کارشناسان ارزش موتور سیکلت مکشوفه را ۷ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ میراحمدی با اشاره به این که فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و در چهارچوب قانون با هرگونه فعالیت مجرمانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228122 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ | ابلاغیه جدید بانک مرکزی
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت