Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:03:23 GMT

خرید و فروش چک پول تقلبی با نصف قیمت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۴۱۴۲

خرید و فروش چک پول تقلبی با نصف قیمت

رئیس کلانتری 104 عباس آباد از دستگیری چهار توزیع کننده چک پول های جعلی در تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرگرد محمد آقا احمدی دراین باره گفت: مدتی قبل تعدادی از شهروندان با مراجعه به کلانتری و طرح شکایت اعلام کردند که چک های دریافتی در داد و ستدهایشان جعلی است که بلافاصله اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری جاعل یا جاعلان و نیز توزیع کنندگان این چک پول ها در دستورکار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز تحقیقات از سوی مأموران کلانتری تصریح کرد: مأموران انتظامی درحال گشت زنی در سطح حوزه استحفاطی خود بودند که متوجه تردد مشکوک تعدادی از افراد به یک خانه شدند و به شکل نامحسوس اقدام به بررسی آن کرده و متوجه شدند که با توجه به شواهد موجود به احتمال زیاد این منزل مسکونی، محل اختفای مجرمان است.

رییس کلانتری 104 عباس آباد با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده از سوی ماموران در اختیار مقام قضایی قرار گرفت، گفت: با اخذ مجوز از مقام قضایی تیمی از ماموران کلانتری برای بازرسی از مخفیگاه و دستگیری متهمان به اعزام شده و موفق شدند در عملیات خود چهار متهم را دستگیر و در مخفیگاهشان تعداد هفت چک پول تقلبی را کشف و ضبط کنند.


آقا احمدی با اشاره به انتقال متهمان به کلانتری و انجام بازجویی از آنان گفت: متهمان در بازجویی انجام شده اقرار کردند که به ازای دریافت 10 میلیون ریال چک پول از جاعلان، پنج میلیون ریال پرداخت کرده و سپس این چک پول ها را به مبلغ 6.5 میلیون ریال به مشتریان خود می فروختند.


رئیس کلانتری 104 عباس آباد با بیان اینکه متهمان در اعترافات خود اقرار کردند که تا کنون 100 میلیون ریال چک پول جعلی توزیع کرده‌اند، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فرمانده انتظامی فارس گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی و اعلام اینکه چند نفر با راه‌اندازی شرکت خودرو غدیر اسپادانا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و خرید و فروش خودرو، مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان را از آنان کلاهبرداری کرده‌اند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مدیران شرکت مذکور با توجه به تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی، افراد زیادی را اغفال و اقدام به ثبت نام خودرو و اخذ وجه نقد کرده اند و پس از مدتی به علت عدم توان در عمل به تعهدات، متواری شده اند.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تحقیقات خود را آغاز کردند و مطلع شدند که ۳ نفر از متهمان به شهرستان کاشان متواری شده‌اند و ۳ نفر از آنان نیز در شیراز  هستند.
سردار حبیبی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از اخذ نیابت قضایی به کاشان اعزام شدند و طی دو عملیات،  هر ۶ نفر متهم را (در کاشان و شیراز) دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تاکنون  یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، اعلام کرد : کلاهبردارن پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
وی خاطر نشان کرد: اعتماد نا به جای شهروندان به این افراد، آن هم با  وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیراصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهند.

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید