Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@16:01:37 GMT

ایکنا از مؤسسه قرآنی مهد رهروان ولایت اراک بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۴۱۶۲

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، این خبرگزاری در راستای معرفی خدمات و انتظارات مدیران برتر مؤسسات قرآنی، اقدام به «مؤسسه گردی» کرده است. در این اقدام ضمن بازدید از مؤسسات قرآن و عترت اراک و بیان نقاط ضعف و قوت، مهمترین انتظارات مدیران قرآنی و نقش مؤسسات در تحقق نظام اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا نهایتاً قدمی در توسعه آموزش و فکر قرآنی برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در قدم اول نیز از مؤسسه قرآنی مهد رهروان ولایت اراک با مدیریت مجتبی سعیدی بازدید بعمل آمد. در این بازدید که عصر سه شنبه 28 فروردین ماه انجام شد ضمن گفت‌وگو با مدیر مؤسسه درباره عملکرد و رویکرد مؤسسه طی چندین سال فعالیت خود، مباحثی مانند خودکفایی و تعدد مؤسسات، ارتباط کار فرهنگی با درآمدزایی و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
بخش اول این بازدید منتشر خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام برای شرکت در بیست و چهارمین طرح دوره تخصصی حفظ تخصص قرآن که از سوی مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت (ع) در حال برگزاری است.

این دوره به صورت یکساله و دوساله به همراه آموزش تجوید و مفاهیم قرآن به دو شکل حضوری و غیرحضوری برگزار شده و علاقه‌مندان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۸۸۲۹۶۵ تماس گرفته یا به شماره ۰۹۱۲۷۲۳۴۶۳۶ پیامک ارسال کنند.

پس انجام ثبت‌نام، مصاحبه از متقاضیان همزمان با آغاز تیرماه با حفظ اجزای اعلام شده در آئین‌نامه رسمی این دوره به صورت سراسری در شعب تخصصی استان‌ها صورت گرفته و منتخبان نوجوان دختر و پسر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مرکز تخصصی بانوان تهران، مؤسسه جامعة‌القرآن در تهرانپارس، جنب متروی شهید باقری واقع شده است.

کد خبر 6085511 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • امروز مؤسسات بسیاری با فکر اندیشمندان دینی تأسیس شده‌ است
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی
  • انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند