Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس معصومه ابتکار معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده که در حاشیه جلسه امروز(چهارشنبه 29 فروردین) هیأت دولت در جمع خبرنگاران حضور یافته بود، از پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد کاوه مدنی معاون دوتابعیتی سازمان محیط زیست که از کشور فرار کرده است، خودداری کرد.

ابتکار در دولت یازدهم ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند

محمود زین الدینی گفت: کلیه دامداران، مرغداران، زنبورداران و پرورش‌دهندگان آبزیان باید با رعایت الزامات بهداشتی ـ قرنطینه‌ای و فراهم کردن تمهیدات لازم در زمان وقوع بارندگی و احتمال وقوع سیلاب، آمادگی لازم برای پیشگیری و کاهش خسارات و آسیب‌های احتمالی ناشی از آن را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه دامداران پناهگاه مسقف را به منظور دور نگه‌داشتن دام‌ها از کوران باد و بستر با ضخامت مناسب، خشک و عایق را برای بالا بردن درجه حرارت بدن دام‌ها ایجاد کنند، بیان کرد: دامداران مراقب باشند با توجه به بارندگی، سرما و مرطوب شدن بستر نگهداری دام‌ها، برخی از بیماری‌ها مانند پنومونی، گندیدگی سم، و بیماری‌های انگلی شیوع پیدا می‌کند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان افزود: با توجه به هشدار سطح قرمز از سوی هواشناسی در اواخر هفته جاری و نوع بارش‌های فصل بهار و با توجه به احتمال جاری شدن روان آب‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی مناطق شهرستان به کلیه واحد‌های پرورش دام و طیور و ... در این خصوص هشدار دادیم.

وی عنوان کرد: در صورت بروز هر گونه بیماری در گله‌های طیور پرورشی و دامداری ها، اعلام تلفات احتمالی و خودداری از رهاسازی تلفات دام و طیور در محیط از دیگر اقدامات مهم برای کاستن از مخاطرات احتمالی است که با اطلاع رسانی به موقع می‌توان از گسترش احتمالی بیماری‌ها جلوگیری کرد.

زین الدینی گفت: پس از فروکش کردن بارندگی یا سیل احتمالی، سم‌پاشی جایگاه نگهداری و بدن دام‌ها ضرورت دارد؛ چرا که این امر نقش بسزایی در کنترل بیماری‌های انگلی و عفونت‌های باکتریایی واگیردار دامی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • معاون رئیس‌جمهور پاسگاه محیط‌‍‌بانی مهدیشهر را بهره‌برداری کرد
  • سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه
  • چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های پیشرو در حفظ محیط زیست است
  • دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • شرکت‌های دانش بنیان راه میانبر برای رشد تولید هستند
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت