Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@04:27:16 GMT

کارت زرد داور به رضا معقولی به دلیل درآوردن پیراهن

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۴۲۹۳

کارت زرد داور به رضا معقولی به دلیل درآوردن پیراهن

رضا معقولی بازیکن خونه به خونه پس از گل حساسی که به ثبت کرد، با حرکتی ناشیانه از داور کارت گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا معقولی روز گذشته (سه شنبه) نمایش بسیار خوبی در ترکیب خونه به خونه داشت و در شروع نیمه دوم با شوتی از پشت محوطه جریمه موفق شد اختلاف را به عدد ۲ برساند.

اما این بازیکن که روز گذشته به عنوان وینگر چپ برای تیم خونه به خونـه راهی میدان شد، پس از گل مهمی که به ثمر رساند، اقدام به کندن پیراهن خود کرد؛ تصمیمی که با یک کارت زرد برای این بازیکن همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته معقولی مشکلی برای حضور در مصاف بعدی این تیم مقابل اکسین ندارد؛ اما به نظر نمی رسد به جان خریدن یک کارت در این برهه های حساس برای هیچ بازیکن یا تیمی چندان جالب باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار خونه به خونه رضا معقولی رضا معقولی بازیکن خونه به خونه سرمربی خونه به خونه محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی فوتبال ایران استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم پرسپولیس مهدی طارمی رونالدو فوتبال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس فوتبال جهان تراکتورسازی علی کریمی برانکو یورو 2016

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج ژاوی در بازی اتلتیکو مادرید - بارسلونا به دلیل اعتراض شدید به داور / عکس

سرمربی بارسلونا در کم‌تر از دو دقیقه، دو کارت زرد گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد تا بازی بعدی تیمش را از دست بدهد.

طرفداری | ژاوی به دلیل اخراج در بازی با اتلتیکو مادرید، نمی‌تواند بارسلونا را در دیدار بعدی همراهی کند.

دیدار تیم‌های اتلتیکو مادرید و بارسلونا در چارچوب هفته بیست‌ونهم لالیگا با نتیجه 3-0 به سود بارسا در جریان است. اما اتفاق قابل توجه نیمه اول این مسابقه، اخراج ژاوی پس از اعتراض شدید به داور بود. سرمربی بارسا که در بازی قبلی مقابل مایورکا هم محروم بود، حال با دریافت کارت قرمز از سانچز مارتینر، دیدار هفته آینده مقابل لاس پالماس را نیز به دلیل محرومیت از دست خواهد داد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • سعید عزت و پیراهن سرخ در تیم ملی (عکس)
  • مکالمه ژاوی با داوران بازی مقابل اتلتیکو مادرید؛ بهش کارت بده و بندازش بیرون! + عکس
  • رونمایی از زیباترین پیراهن سال (عکس)‏
  • ژاوی تبدیل به یک آدم غیر قابل تحمل شده!
  • ژاوی: از وقتی گفتم می‌روم متحول شده‌ایم!
  • 4+3 چهره جدید و جذاب تیم ملی!
  • اخراج ژاوی در بازی اتلتیکو مادرید - بارسلونا به دلیل اعتراض شدید به داور / عکس
  • ادامه حواشی ژاوی: اعتراض تا حد اخراج! (عکس)
  • واکنش عنایتی به داوری پرسپولیس - پیکان
  • اعتراض ستاره جنجالی رئال: هر بازی کارت می‌دهند!