Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:44:26 GMT

مدعیانی که در رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی غایب هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۴۴۵۷

مدعیانی که در رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی غایب هستند

کشتی ایران در روزهای پایانی هفته جاری، شاهد جدالی حساس و دیدنی بین مدعیانی است که برای کسب دوبنده تیم ملی رودرروی یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین مرحله رقابتهای انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود که مدعیان تیم ملی برای کسب مجوز حضور در رقابتهای مرحله نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برخی از چهره های نامدار و ملی پوش کشتی آزاد و فرنگی با برخورداری از معافیت از این مرحله از رقابتهای انتخابی، مستقیما به مرحله نهایی راه خواهند یافت. حسن رحیمی در وزن ۵۷ کیلوگرم با کسب مدال برنز المپیک ریو، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم با کسب مدال‌های طلای جهان و المپیک و کمیل قاسمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم با کسب مدال نقره در المپیک ریو توانستند مجوز حضور در مرحله نهایی رقابتهای انتخابی کشتی آزاد را کسب کنند. همچنین مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم با کسب مدال طلای امیدهای جهان و علیرضا کریمی و عزت‌الله اکبری در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز بنابر تشخیص کادر فنی تیم ملی از حضور در مرحله نخست انتخابی معاف شدند.

در کشتی فرنگی هم طبق فرآیند انتخابی تیم ملی، نفراتی که دارای مدال‌های جهانی و المپیک هستند از حضور در مرحله نخست انتخابی معاف شدند که همین مساله باعث معافیت سعید عبدولی به دلیل کسب مدال المپیک ریو و جهانی پاریس، قاسم رضایی به  دلیل کسب مدال برنز المپیک و حسین نوری و محمدعلی گرایی با کسب مدال برنز جهان از مرحله نخست انتخابی شده است.

البته پویا دادمرز، کرامت عبدولی و امین کاویانی نژاد نیز با کسب مدال طلای جوانان جهان در فنلاند و بهنام مهدی‌زاده، سید مصطفی صالحی‌زاده و مهرداد مردانی نیز با نظر کادر فنی و شورای فنی از حضور در مرحله نخست انتخابی معاف شدند و مستقیما به مرحله نهایی رفتند.

بدین ترتیب دیگر مدعیان مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد وفرنگی با توجه به کسب مجوز شورای فنی باید روزهای پنجشنبه و جمعه به روی تشک بروند و این در حالیست که غیبت در این مرحله به معنای حذف از گردونه رقابت برای رسیدن به ترکیب تیم ملی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی

ملی‌پوش وزن ۸۰- کیلوگرم ایران یک طلای دیگر برای کاروان اعزامی به رقابت‌های جام جهانی به ارمغان آورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح دیروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۰- کیلوگرم، علی‌خورشیدی ملی‌پوش ایران در دیدار نخست خود مقابل نماینده مراکش به برتری دست یافت.

وی در مرحله بعدی با ورزشکاری از نپال پیکار کرد و با برتری مقابل آن به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

دیگر خبرها

  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین