Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلامی تأکید کرد: من به‌عنوان فرماندار شهرستان سیاهکل از طرح‌های درآمدزا و توجه به آداب‌ورسوم محلی حمایت خواهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از درسیاهکل، رضا اسلامی ظهر امروز در نشست توجیهی روسای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی شهرستان سیاهکل که با رویکرد گردشگری و بوم گردی در فرمانداری سیاهکل برگزار شد، اظهار کرد: امسال توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است و همه مدیران و دهیاران باید در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، همراه با تلاش بیشتر با عملکرد مثبت در حوزه گردشگری شهرستان ضمن کاهش نرخ بیکاری به فراگیرتر شدن اشتغال کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اقدامات صورت گرفته دولت تدبیر و امید و استاندار گیلان در خصوص کاهش بیکاری و رفع مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: امروز گردشگری به‌عنوان یک صنعت در حال شناخته شدن است و شهرستان سیاهکل با توجه به ظرفیت بالای خود در این حوزه می‌تواند با سرمایه‌گذاری بهتر و هدفمندتر نسبت به افزایش سطح درآمدی خانوارهای روستایی گام برداشت و همان‌گونه که قبلاً گفته شد روستا مولد و باید مورداحترام نیز قرار گیرد.
فرماندار سیاهکل با اشاره به نقش و تلاش سالاری استاندار گیلان در خصوص بیان اهمیت حوزه بوم گردی و گردشگری استان و نقش آن در کاهش نرخ بیکاری، تصریح کرد: در طرح‌های بوم گردی با ایجاد رقابت سالم نتایج مثبتی به دست خواهد آمد و بخشداران، شوراهای اسلامی و دهیاران هر چه بیشتر در این حوزه تلاش کنند بازهم می‌توانند از این ظرفیت و ظرفیت شهرستان استفاده کنند.
اسلامی تأکید کرد: من به‌عنوان فرماندار شهرستان سیاهکل از طرح‌های درآمدزا و توجه به آداب‌ورسوم محلی حمایت خواهم کرد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور ۱۰۰ کارگر نمونه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر ضمن تبریک روز جهانی کارگر گفت: پارسال در حوزه تعاون ۳۰۰ کارگر بومی، پیمانکار و شرکت‌های مستقر در این شهرستان معرفی و بیش از ۱۰ شرکت تعاونی در نقاط مختلف ایجاد و راه اندازی شد.
حسن قائدی افزود: همچنین در حوزه مشاغل خانگی مبلغ سه میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال به کارآفرینان بومی این شهرستان پرداخت کردیم.
فرماندار شهرستان مهر همچنین بیان کرد: با پیگیری‌های موسوی نماینده مردم شهرستان‌های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی، به زودی ایستگاه فشار افزایی گاز حوزه گازی وراوی با زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ جوان در این شهرستان‌ها به بهره برداری می‌رسد.
حمزه محمدی گفت: شهرستان مهر به دلیل وجود صنایع نفت و گاز نرخ بیکاری کمتر از هفت درصد است که در میان شهرستان‌های فارس از جایگاه خوبی برخوردار است.
در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از ۱۰۰ کارگر نمونه پالایشگاه ها، شرکت‌ها، و ۶ شهرداری شهرستان مهر تجلیل شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • خانه ملت محلی برای حزب‌بازی نیست
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند