Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ظفر محمدی افزود: امنیت کنونی کشور با وجود توطئه های بدخواهان و زیاده خواهان، به برکت مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی و هدایت های رهبری محقق شده است.
وی ادامه داد: نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و امنیتی همواره در راه صیانت از آرمان های نظام اسلامی تلاش و اهتمام کرده و همواره از آزمون های خطیر سربلند بیرون آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی با بیان اینکه باید به ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان افتخار کنیم اضافه کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی، الگوی ارتش های دنیا هستند.
وی گفت: کشتارهای دسته جمعی، مسلح کردن و حمایت از تروریست ها توسط قدرت های پوشالی دنیا، افتخار نیست و حکام خودفروخته منطقه باید بدانند که سرنوشتی چون صدام خواهند داشت.
فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه نیز در این آیین با اشاره به روز 29 فروردین و روز ارتش گفت: با وجود گذشت سال ها از فرمان تاریخی امام راحل در حمایت از ارتش و اعلام این روز، این نیرو نشان داده که نیرویی مکتبی و ولایی است.
 صادق نوری افزود: ارتش در طول سال های آغازین نظام جمهوری اسلامی در سرکوب معاندان و مزدوران داخلی و در هشت سال دفاع مقدس همواره از کیان میهن اسلامی دفاع کرده و مدافع حریم کشور و نظام اسلامی است.
وی ادامه داد: ارتش در کنار سپاه، بسیج و نیروی انتظامی برای تحقق امنیت پایدار مجاهدت کرده و اجازه نخواهد داد دشمنان چشم طمع به این آب و خاک داشته باشند.
وی اضافه کرد: ما ارتشیان گوش به فرمان ولایت و حافظ ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی و پناهگاه ملت در برابر هجمه های دشمنان هستیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان، در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر همطنانمان بکار می گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ دوم سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی در جمع فرماندهان این یگان پدافندی یا بیان اینکه همدلی، هم افزایی و همکاری آحاد نیروهای مسلح مثال زدنی است خاطرنشان کرد: انسجام و هم افزایی نیروهای مسلح موجب ارتقا امنیت پایدار می شود که قطعا وجود امنیت پایدار هم جز با تلاش شبانه روزی بدست نمی آید.

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر هموطنان مان بکار می گیرد.

وی یکپارچگی نیروهای مسلح را موجب یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه دانست.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه های جهادی، اهداء بسته های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد را بخشی از فعالیت های ارزنده این یگان پدافندی دانست و افزود: ارتش فدایی ملت است و آسودگی خاطر هموطنان ایران اسلامی در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است