Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:38:05 GMT

ثبت ۱۵۷ مورد تخلف اضافه تناژ حمل بار در ملایر

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۵۰۷۷

ثبت ۱۵۷ مورد تخلف اضافه تناژ حمل بار در ملایر

ملایر - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از شناسایی و ثبت ۱۰۹ مورد تخلف اضافه تناژ حمل بار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، جواد نگاهداری با تأکید بر شناسایی و برخورد با ۱۵۷ مورد تخلف حمل بار با اضافه تناژ در محورهای این شهرستان در سال گذشته عنوان کرد: حمل بار با اضافه تناژ به دلیل آسیب رساندن و تخریب رویه آسفالت جاده تخلف محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هزینه سنگینی برای ساخت راه ها که جزء سرمایه های ملی به شمار می روند، صرف شده اظهار داشت: حمل بار با تناژ اضافه موجب افزایش احتمال بروز حوادث جاده ای می‌شود زیرا کنترل وسیله نقلیه را با مشکل روبه رو می کند و می تواند ایمنی تردد سایر رانندگان در جاده ها را با تهدید روبه رو سازد.

نگاهداری با اشاره به ۲ میلیون و ۲۱ هزارو ۹۵۶ تن میزان تناژ حمل شده در سال گذشته اضافه کرد: پارسال همچنین ۱۳۱ هزارو ۴۷۶ مورد بارنامه صادر شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: در تاریخ بیست و یکم اردیبهشت ماه، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان، از جمله استان همدان و در ۲۲ حوزه انتخابیه ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که در این دور از انتخابات، ۱۶۷ شعبه اخذ رأی فعال باشند که متشکل از ۱۰۱ شعبه ثابت و ۶۶ شعبه سیار است. از این تعداد، ۷۹ شعبه در مناطق شهری و ۸۸ شعبه در مناطق روستایی مستقر خواهند بود.

قاسمی فرزاد بیان کرد: در دور اول انتخابات، چه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و چه در انتخابات خبرگان رهبری، چهار اصل اساسی که توسط مقام معظم رهبری تبیین شده‌اند، شامل مشارکت حداکثری، رقابت سالم، امنیت و عدالت، به دقت مورد توجه قرار گرفته و اجرا شده‌اند.

استاندار همدان با ابراز امیدواری برای حضور پرشور و چشمگیر مردم در دور دوم انتخابات ملایر، که امید است امنیت و رقابتی قابل تحسین همانند دور اول را تجربه کند، تأکید کرد که این چهار اصل همچنان به عنوان معیارهای اصلی برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده‌اند.

کد خبر 6099145

دیگر خبرها

  • انتخابات ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • ملایر پنج روز دیگر میزبان دور دوم انتخابات مجلس
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد