Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر افزود: مسابقات ملی مناظره با شعار «مناظره فرصتی برای یادگیری» گامی مؤثر در پیاده سازی فرهنگ گفت‌وگوی سازنده، نقد آرای مخالف در فضایی امن و گسترش کرسی‌های آزاد اندیشی در میان دانشجویان به عنوان خط مقدم مطالبه گری در مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ورسه‌ای ادامه داد: از این‌رو، دومین دوره مسابقات مناظره در دانشگاه امیرکبیر که در راستای هفتمین دوره این مسابقات در سطح کشور است به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی امیرکبیر و با همکاری اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه امیرکبیر در اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد که ثبت‌نام آن هم اکنون آغاز شده و نهایتا تا هفته اول اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.   وی با اشاره به سابقه میزبانی این واحد از فینال چهارمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در دانشگاه امیرکبیر در سال ۱۳۹۴، خاطرنشان کرد: به همه اعضای تیم‌های حاضر، گواهی شرکت در مسابقات و به تیم‌های برتر جوایز نفیسی اهدا و نهایتا تیم قهرمان جواز حضور در مسابقات منطقه‌ای مناظره را به عنوان نماینده دانشگاه صنعتی امیرکبیر کسب خواهد کرد.   شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام در مسابقات مناظره و کسب اطلاع از جزئیات آن به کانال سازمان دانشجویان امیرکبیر به آدرس @jd_aut، مراجعه و از طریق ارتباط با ادمین این کانال موارد لازم را پیگیری نمایند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری

شاهو محمدی، نابغه ورزشی سندروم‌داون مهابادی در مسابقات شنا جانبازان و توان‌یابان قهرمانی کشور که تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار می‌شود و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بیست و هفتمین کنگره اورولوژی ایران
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان