Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@21:50:58 GMT

شهروندان اصفهانی روز جمعه به شهر علم بروند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۵۳۰۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دبیراجرایی روز جهانی نجوم در اصفهان با اشاره برگزاری نمایشگاه نجوم در این هفته گفت: در این نمایشگاه غرفه‌های بخش کودک، آزمایش‌های فیزیکی و نجومی، آموزش نرم ‌افزاری نجومی استلاریوم، هوافضا و پرسش و پاسخ ارائه می شود.
غلامحسین دبیری با بیان اینکه مرکز آموزش نجوم ادیب در راستای اهداف ترویجی خود در روز جهانی نجوم؛ جمعه 31 فروردین از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در محوطه شهر علم  ویژه‌ برنامه هایی اجرا می کند، افزود: پخش مستقیم تصویر از ماه در رصدخانه مرکز، تلسکوپهای فضایی، تلسکوپ مجزابرای عکاسی شهروندان ازماه با گوشی موبایل شخصی از برنامه‌های رصدی این روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری سمینار نجومی، رصد آسمان توسط کودکان،آزمایش های فیزیکی  از دیگر برنامه های این هفته است.

دبیراجرایی روز جهانی نجوم در اصفهان گفت: روز جهانی نجوم رویدادی جهانی است که در تمام دنیا از روز ۳۱ فروردین آغازمی شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.
شهر علم اصفهان در کنار خانه ریاضیات اصفهان در خیابان سعادت آباد واقع شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی

فرارو- رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران درحالی به پایان رسید که دو تیم مدعی استقلال و پرسپولیس بازی‌های سرنوشت‌سازی در تبریز و تهران داشتند. دو دیداری که به نظر می‌رسید مهیج‌ترین بازی‌های هفته و یا شاید این فصل باشند، حسابی بی‌خاصیت از آب درآمدند تا علاقمندان به فوتبال دلسر شوند.

به گزارش فرارو، البته هرچقدر که این دیدارها، خاصه بازی حساس‌تر پرسپولیس و سپاهان در تهران بار فنی نداشت، حاشیه داشت. پیرمرد هتاک اصفهانی را دیگر کسی نیست که نشناسد؛ او روی سکوی هواداران سپاهان به طور علنی به دوربین زل زد و به هواداران زن بی‌شمار پرسپولیس توهین‌های بی شرمانه‌ای کرد. سکو آشفته بود و بار دیگر تقابل این دو تیم نشان داد آبستن حوادث غیرمنتظره است.

البته که سپاهانی‌ها فقط با این پیرمرد هتاک به صدر اخبار برنگشتند؛ دیگر داستان نام آشنا هم شیدا مقصودلو است. بازیگر ایرانی که خواسته یا ناخواسته یکی دو هفته‌ای می‌شود جای اخبار فنی فوتبال را گرفته است. دختری که همسر ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان، شده و اتفاقا ژوزه برای رسمی کردن ازدواجش به دین اسلام هم گرویده است. در هفته‌هایی که به نظر می‌رسید هیجان فوتبال خالص به هواداران منتقل شود فقط داستان یک پیرمرد هتاک ماند و شیدا مقصودلو. اینجا دیگر کسی هم نمی‌پرسد ستاره‌های سوپرمیلیاردی فوتبال، با این همه هزینه که روی دست باشگاه‌ها می‌گذارند، چرا از انجام حداقل‌ها در زمین عاجز مانده‌اند.

دیگر خبرها

  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت