Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@13:07:39 GMT

عاقبت دوستی در سایت همسریابی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۵۴۰۱

سرکلانتر دهم پایتخت از دستگیری دو سارق که پس از دوستی با کاربران فضای مجازی اقدام به سرقت به عنف از آنان کرده بودند، خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ دوست علی جلیلیان دراین باره گفت: چندی پیش مردی به کلانتری ۱۶۱ ابوذر مراجعه و اعلام کرد که  توسط دو مرد و یک زن مورد زورگیری قرار گرفته است و تعدادی از طلاها و وجوه نقد داخل منزلش به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تیمی از ماموران کلانتری پیگیری پرونده و رسیدگی به موضوع را بر عهده گرفتند، گفت: شاکی که در اظهاراتش به ماموران گفت که از طریق یکی از سایت‌های همسر یابی، با خانمی آشنا شده و پس از طرح دوستی با وی، او را به منزلش دعوت کرده است. اما در زمان مراجعه این خانم دو مرد  وارد منزل مسکونی اش شده و با تهدید سلاح سرد تعدادی از اموال از قبیل طلا و مدارک هویتی اش را به سرقت برده اند.
سرکلانتردهم پلیس پایتخت با بیان اینکه سارقان، برای جلوگیری از مراجعه مالباخته به کلانتری از وی عکس های خصوصی تهیه کرده اند، گفت: این افراد تهدید کرده بودند که در صورت مراجعه شاکی به پلیس اقدام به انتشار این تصاویر خواهند کرد.
جلیلیان با بیان اینکه تحقیقات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه متهمان انجام شد، گفت: سرانجام پس از اخذ مجوزهای قضایی، تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۱ برای دستگیری سارقان به مخفیگاه آنان اعزام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی  زن و مرد سارق را که در مخفیگاهشان حضور داشتند دستگیر و به مقر پلیس منتقل کنند.
وی با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مدارک و طلاجات مالباخته را نیز  کشف و ضبط کردند.
جلیلیان با اشاره به اینکه دستگیری سارق سوم در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶۱ قرار دارد، اظهار کرد: با اقرار متهمان و تشکیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری پلیس سرهنگ صادق ضرونی گفت: در پی اعلام سرقت از منزلی در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲۳ نیاوران، تیم عملیات کلانتری برای بررسی بیشتر موضوع به محل اعزام شدند.

وی گفت: با انجام تحقیقات محلی مشخص شد که سرقت داخلی بوده و سارق با دراختیار داشتن کلید وارد منزل شده است و مرتکب سرقت شده است.

این مقام انتظامی افزود: شاکی مورد تحقیق ماموران قرار گرفت و مشخص شد که شاکی کلید منزل را در اختیار سرایدار خانه که یکی از اتباع کشور‌های همسایه می‌باشد قرار داده است.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری ادامه داد: در یک عملیات پلیسی سریدار خانه که قصد متواری شدن از ساختمان را داشت دستگیر و متهم پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ ضرونی با اشاره کشف سایر جرائم احتمالی متهم در دستور کار قرار دارد در پایان به شهروندان توصیه کردد: منازل و باغ ویلا‌های خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز نمایند و از سپردن کلید منزل به سایر افراد خودداری کنید.

دیگر خبرها

  • بازداشت لیدر هتاک سپاهان؛ عاقبت حرف زشت به زنان پرسپولیسی | تصویر
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • عاقبت کار با موبایل هنگام رانندگی (فیلم)
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد