Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ یک عضو هیات رئیسه فراکسیون امید به تشریح برخی الزامات و تصمیمات اتخاذ شده در آخرین جلسه این فراکسیون پرداخت.

علیرضا رحیمی با اشاره به جلسه مهم هیات رئیسه فراکسیون امید در ابتدای هفته جاری اظهار داشت: در این جلسه موارد متعدد و حائز اهمیتی مورد بحث قرار گرفت که از جمله می‌توان به تهیه و تعیین تکلیف دستورالعمل استیضاح وزرا در فراکسیون امید اشاره کرد که بر این اساس ضوابطی تعیین و یک دستورالعمل ۶ ماده‌ای تهیه شد که قرار است در ادامه مسیر بررسی در جلسه شورای مرکزی نیز مورد ارزیابی و بحث قرار گیرد و به حالت نهایی تصویب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در جلسه اخیر هیات رئیسه فراکسیون امید بحث نحوه فعالیت کارگروه گفت‌وگوی ملی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد گفت‌وگوها در این راستا از درون مجلس آغاز شود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس از تصمیم این هیات در کارگروه گفت‌وگوی ملی به منظور تشکیل شورای متشکل از سه فراکسیون پارلمان خبر داد و گفت: بنا داریم در ادامه مسیر ابتدا یک هیات ۲۵ نفره متشکل از سه فراکسیون مجلس تشکیل دهیم تا این گروه شاکله اصلی پیشبرد گفت‌وگوی ملی با محوریت مجلس یا همان گفت‌وگوی درون‌پارلمانی باشد.

این نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با اشاره به برخی مباحث مطرح شده در جلسه اخیر هیات رئیسه فراکسیون امید در مورد عملکرد اعضای این فراکسیون در مجلس و کمیسیون‌های تخصصی یادآور شد: همچنین بنا داریم با تهیه و توزیع فرم‌های ارزیابی عملکرد اعضا ضمن واکاوی عملکرد فردی نمایندگان عضو فراکسیون امید در حوزه ملی و منطقه‌ای بتوانیم به کلیاتی در مورد عملکرد عمومی فراکسیون دست پیدا کنیم و بر این اساس بتوانیم گزارشی جامع از عملکرد کلی فراکسیون امید در دو سال اخیر ارائه کنیم.

به گزارش جماران، اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس یکشنبه اخیر تشکیل جلسه دادند و درباره موضوعات مهمی از جمله موارد اشاره شده با یکدیگر مذاکره کردند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال مجلس شورای اسلامی فراکسیون امید علیرضا رحیمی گفت و گوی ملی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس

به گزارش جام جم آنلاین، در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان  فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیئت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی در  صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن