Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از توافق‌ ساخت یدک‌کش‌های دریایی ‌در بندر کاسپین با وزارت دفاع خبر داد و گفت: ‌ساخت شناور‌های مذکور با رعایت ضوابط و مقررات به سازمان صنایع دریایی واگذار می‌شود. ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌ از بندرانزلی، رضا مسرور عصر امروز در دیدار معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: توسعه گردشگری دریایی، افزایش بهره‌وری از ظرفیت‌های دریای خزر و اقتصاد دریامحور در منطقه آزاد انزلی دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به ساخت اسکله‌های تفریحی‌دریایی در شهر بندرانزلی و ارتباط آن با پروژه عظیم مارینا‌ منطقه  آزاد انزلی بیان کرد: متاسفانه گردشگری دریایی در  دریای خزر عقب مانده و فراموش شده است و منطقه آزاد انزلی در راستای توسعه آن اقدامات ویژه‌ای را در دست انجام دارد.

 مسرور از بهره‌برداری طرح گردشگری دریایی مارینا منطقه آزاد انزلی در ماه آینده خبر داد و با بیان اینکه سفرهای دریایی از منطقه آزاد انزلی، امسال صورت می‌گیرد گفت: مجتمع بندری کاسپین امسال به طور رسمی در منطقه آزاد انزلی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه توافقات ساخت یدک‌کش‌ها برای استفاده در بندر کاسپین با سازمان صنایع دریایی صورت گرفته است خاطرنشان کرد: ساخت شناور‌های مذکور با رعایت ضوابط و مقررات به سازمان صنایع دریایی واگذار می‌شود.

 وی با تاکید بر اینکه استفاده از توان و دانش داخلی در این حوزه علاوه بر حمایت از تولیدات داخلی موجب رونق و توسعه گردشگری دریایی با استانداردهای لازم در منطقه آزاد انزلی می‌شود گفت: درخصوص ساخت تاکسی دریایی توسط سازمان صنایع دریایی رایزنی‌هایی با این سازمان انجام شده است.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه مقرر شد تا مشخصات و هزینه تولید مدل‌های مختلف این تاکسی‌ها ارائه شود تصریح کرد: با این اقدام اطلاعات لازم این حوزه در اختیار سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند ورود به عرصه گردشگری دریایی هستند قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان منطقه‌ آزاد انزلی از سال گذشته موضوع حمایت از تولیدات داخلی را در دستور کار خود قرار داده است گفت: در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سال گذشته 10 واحد واردکننده کالا در شهرک‌های صنعتی منطقه آزاد انزلی به واحد‌های تولید‌کننده تبدیل شدند.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه 10 واحد مذکور در حال حاضر محصولات تولید داخلی خود را در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی عرضه می‌کنند تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی بیش از پیش نیازمند توجه مردم است.

مسرور با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی بر‌ افزایش میزان اشتغال و توسعه اقتصادی تاثیرات گسترده دارد خاطرنشان کرد: تولید‌کنندگان با افزایش کیفیت محصولات داخلی باید درصدد جلب رضایت مشتری باشند و این مقوله را اولویت اهداف خود قرار دهند.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی خاطرنشان کرد: غرفه‌های متعلق به سازمان منطقه آزاد انزلی در مجتمع‌های تجاری این منطقه امسال در راستای حمایت از تولیدات ملی به برند‌های داخلی واگذار می‌شود.

مسرور با تاکید بر اینکه سازمان منطقه آزاد انزلی امکانات در اختیار خود، نظیر غرفه‌های فاز تجارت را در این منطقه به برند‌های داخلی اختصاص می‌دهد بیان کرد: این اقدام با هدف عرضه کالا‌های با کیفیت ایرانی در منطقه آزاد انزلی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد. 

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیت های متعدد همکاری تهران و دهلی نو می تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد. 

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه های مختلف اعلام نمود.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و وآرامش منطقه تاکید نمود.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد. 

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی،  تحقیقات دفاعی، آموزشی و  تبادل دانشجو تاکید نمود.  

دیگر خبرها

  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • روسیه ۶۸ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر