Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید معابر مرزی همانند گذشته باز شود یا دولت در قبال بستن معابر مرزی برای جوانان "بیکار" استان شغل ایجاد کند.

به گزارش قدس آنلاین، ماموستا فایق رستمی در گفت‌وگویی با اشاره به تجمع بازاریان مریوانی در اعتراض به بسته‌شدن معابر مرزی اظهار داشت: جوانان مناطق مرزی همچون مریوان و بانه هزینه‌های زندگی خود را از طریق کوله‌بری تامین می‌کنند چراکه در این شهرستان خبری از کارخانجات نیست تا جوانان در آنجا مشغول شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جوانان و بازاریان مریوانی برای ایجاد آشوب و برهم زدن امنیت و آسایش کنونی منطقه تجمع نکردند بلکه خواستار بازشدن معابر مرزی و به‌دست آوردن نان حلال برای خانواده‌هایشان بودند و هستند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم شهرستان مریوان همیشه پشتیبان و حافظ نظام و انقلاب بوده‌اند و هستند و از امنیت و آرامش کنونی خوشحال هستند اما متأسفانه اکثر جوانان منطقه بیکار و تنها دلخوشی آنها برای تأمین زندگی خود فعالیت در مرز بود، که اکنون بسته شده است.

وی تاکید کرد: باید معابر مرزی همانند گذشته باز شود یا دولت در قبال بستن معابر مرزی برای جوانان "بیکار" مریوانی شغل ایجاد کند و کارخانه‌ای در منطقه احداث کند تا در آنجا مشغول به کار شوند.

ماموستا رستمی افزود: امیدوارم مسئولان با درایت خودشان، مرز را باز کنند و وضعیت معیشتی جوانان و بازاریان مریوانی را در نظر بگیرند چراکه رضایت‌مندی مردم سبب رضایتمندی پروردگار می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه CNN اخیراً اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در رابطه با دیدگاه آمریکایی‌ها در مورد شیوه تعامل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با جنگ غزه کرده است.

بر پایه نتایج این نظرسنجی، ۷۱ درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه رضایت ندارند.

همچنین ۵۳ درصد دموکرات‌ها نیز گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه ناراضی هستند.

در مجموع این آمارها بیانگر نارضایتی حداکثری مردم آمریکا از حمایت های بی چون و چرا و علنی نظامی و مالی واشنگتن از رژیم کودک کش صهیونیستی است که این روزها در کف دانشگاه های آمریکایی به طور واضح دیده می شود.

کد خبر 6092297 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • واکنش علی ربیعی به هجمه سنگین دولت به مرکز پژوهش های مجلس: با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند