Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما از شرکت ملی گاز، محمدعلی براتی، در حاشیه سومین کنفرانس LPG شرکت آرگوس که در تهران برگزار شد، گفت: تمامی ماموریت‌هایی که از سوی شرکت ملی گاز برعهده شرکت بازرگانی گاز در زمینه صادرات LPG گذاشته شد، به خوبی انجام شده است.

وی با بیان این‌که بازار ایران، بازار بسیار خوبی برای عرضه فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی به بازارهای جهانی است، تصریح کرد: شرکت بازرگانی گاز تا انتهای سال ۹۵، مسئولیت صادرات LPG فاز ۴ و ۵ مجتمع گاز پارس جنوبی و گاز مایع تولیدی پالایشگاه‌های فجرجم و سرخون و قشم را برعهده داشت و این مهم را به خوبی به انجام رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براتی اظهار کرد: براساس مأموریت محوله از سوی شرکت ملی گاز در سال ۹۶ و اعمال تغییرات در برنامه‌ریزی صادرات LPG، بازاریابی و فروش کل LPG پارس جنوبی و گوگرد تولید شده در فازهای مختلف پارس جنوبی به عهده شرکت بازرگانی گذاشته شد و به منظور تخصصی کردن صادرات، تأمین و فروش کالاهای وارداتی از حوزه وظایف ما خارج شد و در واقع، شرکت بازرگانی گاز به موقعیت اصلی خود که همان صادرات فرآورده‌ها بود بازگشت.

به گفته مدیر عامل شرکت بازرگانی گاز، بر همین اساس آمار فروش و صادرات LPG برخی از فازهای پارس جنوبی به رشد صددرصدی در سال ۹۶ رسیده است.

وی با بیان این‌که «بنتونیت» محصول جدیدی است که در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد تولید شده و ارزش افزوده بالایی دارد، گفت: این محصول ترکیبی از گوگرد و خاک بنتونیت است و در حال حاضر در بخش کشاورزی، مشغول بازاریابی برای این محصول هستیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش مهم صنایع پارس جنوبی در قدرت ملی و اقتدار بین‌المللی خواستار تأسیس و راه‌اندازی بیمارستان تخصصی و جنرال وزارت نفت در استان بوشهر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مسئولان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس با  تبریک میلاد کریم اهل بیت علیه‌السلام حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام و با قدردانی از تلاش این سازمان در عرصه‌های مختلف تولید، اشتغال و اقتصاد اظهار داشت: بخشی از اقتدار بین‌المللی و قدرت ملی ایران اسلامی مرتبط با منطقه ویژه پارس جنوبی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر منطقه پارس جنوبی را یک منطقه مهم در ابعاد اقتصادی و اجتماعی دانست و بیان کرد: یکی از فرصت مهم و فوق‌العاده اجتماعی عسلویه زندگی مسالمت‌آمیز شیعه و سنی با اتحاد و همدلی است که در امنیت منطقه اثرگذار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به اینکه شهرستان عسلویه و منطقه پارس جنوبی برای همه مردم جهان شناخته شده است اضافه کرد: صنایع و تأسیسات پارس جنوبی تاثیرگذاری بالا دارد و سبب آفرینش قدرت و اقتدار است.

امام جمعه بوشهر فعالیت کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس را راهبردی، اساسی و بنیادی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به میزبانی مردم منطقه از صنعت نفت، گاز و پتروشیمی باید توجه ویژه‌ای به منطقه پیرامونی در ابعاد گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و دیگر عرصه‌ها شود.

وی توجه به مناطق پیرامونی صنایع پارس جنوبی را سبب ارتقای اقتدار صنعت دانست و تأکید کرد: توجه به مبلمان شهری، روستایی، فضای سبز، امکانات زیرساختی، آب، برق، گاز، مراکز درمانی و اقتصادی مناطق پیرامونی صنعت، فضای توسعه‌ای مهمی ایجاد می‌کند.

صفایی بوشهری باتأکید بر توجه ویژه به حفاظت محیط زیست منطقه پارس جنوبی گفت: باید در این عرصه کار کارشناسی و دقیق انجام شود تا مردم از مشکلات زیست محیطی در امان باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر آموزش مهارتی به جوانان منطقه را یک ضرورت دانست و بیان کرد: مهارت جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها برای بکارگیری در صنایع مختلف یک اصل مهم محسوب می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر یکی از موارد مهم که وزارت نفت باید به آن توجه ویژه کند را ایجاد بیمارستان برای استفاده همگان دانست و تأکید کرد: تأسیس و راه‌اندازی بیمارستان تخصصی و جنرال وزارت نفت در استان بوشهر یک ضرورت است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اقداماتی برای توسعه بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه و کنگان شده است گفت: با توجه به افزایش بیماران سرطانی باید ساخت بیمارستان تخصصی درمان بیماران سرطانی در دستور کار قرار بگیرد که در این راستا مرکز تخصصی غربالگری تشخیص سرطان در استان بوشهر ایجاد شده است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • تولید دستگاه همودیالیز برای اولین بار در غرب آسیا توسط فناوران ایرانی
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • بیمه تکافل چه تمایزی با دیگر بیمه‌های بازرگانی دارد؟
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • جذب ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی درپارس جنوبی محقق شود
  • ادامه فراخوان متقاضیان محصول پارس پس از تعطیلات نوروزی
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود
  • پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر
  • واگذاری بازار کشاورزی عراق به ترکیه