Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@09:59:05 GMT

کردهای سوریه درصدد تقویت قوای خود در مرز ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۵۹۱۱

کردهای سوریه درصدد تقویت قوای خود در مرز ترکیه

منابع کرد سوری اعلام کردند که مواضع خود در مرز با ترکیه را تقویت می کنند تا در برابر حملات احتمالی ارتش ترکیه مقاوم تر باشند.

ایران آنلاین /این منابع افزودند: یگان های کرد سوریه در اطراف شهرک تل حلف در غرب شهر راس العین در مرز با ترکیه با حفر کانال و افزایش استحکامات، مواضعشان را تقویت کردند.

نیروهای کرد سوریه همچنین در اطراف سیلوهای شهر راس العین در شمال غرب استان الحسکه کانال حفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدامات برای مقابله با عملیات احتمالی ارتش ترکیه ونیروهای تحت حمایتش در سوریه (ارتش آزاد) برای تسلط بر دیگر مناطق کردنشین سوریه انجام شده است.

ارتش ترکیه ماه گذشته شهر عفرین در شمال غرب استان حلب سوریه را به کنترل درآورد.

دولت سوریه عملیات نظامی در منطقه عفرین و سایر مناطق شمال سوریه را، اشغالگری می داند وخواستار خروج نیروهای ارتش ترکیه از خاک این کشور است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده شمال شرق ارتش: عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی قوی بود

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در آیین رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی در مشهد گفت : هرگونه حرکتی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران بخواهد رخ دهد، دشمن مطمئن باشد نقشه آن‌ها قبل از اقدام از بین خواهد رفت.

امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: ارتش در قبل از انقلاب مومن، متعهد و در کنار مردم بودند و انقلاب را به پیروزی رساند و بعد از پیروزی انقلاب هم در دفاع مقدس و دیگر صحنه های مختلف در کنار مردم حضور داشته و نقش آفرین بوده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات اسفندماه پارسال افزود: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در انتخابات یک بار دیگر ولایت مداری خود را در عرصه سیاسی نشان دادند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را ثابت کردند.

وی ادامه داد: امروز یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروها با تجهیزات مدرن بومی، دورتر از مرزها را با اشراف اطلاعاتی رصد می کنند و همه تحرکات را زیر نظر دارند.

امیر آذریان گفت: امروز بر اساس دستورات سلسله مراتب به ویژه ستاد کل نیروهای مسلح و با پشتیبانی استاندار انسداد مرز که یک مسئله اصلی در منطقه شمال شرق و استان خراسان رضوی بود، آغاز شد.

رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی به مناسبت روز ارتش، ۲۹ فروردین ماه در منطقه بلوار نماز مشهد برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • سخنرانی دردناک محمدرضا شاه درباره اشغال ایران
  • نگاهی به نیم قرن سیاست اعراب درباره رژیم اسرائیل؛ از اکتبر 1973 تا اکتبر 2023، استحاله عربی چگونه رقم خورد؟ + اسناد
  • عملیات« وعده صادق» بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود
  • تثبیت موازنه قدرت نظامی منطقه با انجام عملیات صبح صادق
  • فرمانده شمال شرق ارتش: عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی قوی بود
  • نیروهای مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند
  • خداباوری وجه تمایز نیروهای مسلح ایران است
  • برنامه های روز ارتش جمهوری اسلامی در شمال غرب کشور