Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@09:17:39 GMT

همت خیرین مدرسه ساز در ساخت 55 درصد مدارس لرستان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۵۹۷۹

همت خیرین مدرسه ساز در ساخت 55 درصد مدارس لرستان

استان‌ها > لرستان - 55 درصد ساخت و سازهای انجام شده در استان لرستان توسط خیرین مدرسه ساز انجام شده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس چگنی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش ناحیه دو خرم آباد با اعلام اینکه نزدیک به 55 درصد ساخت و سازهای مدارس در استان توسط خیرین مدرسه ساز انجام می شود گفت: در حال حاضر ۶۶ پروژه آموزشی در قالب ۳۲۰ کلاس درس و زیربنای ۸۰ هزار متر مربع و با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس چگنی با اشاره به مشارکت خوب و فعال خیرین مدرسه ساز گفت: در حال حاضر ۳۷ مورد از این پروژه ها با تعداد ۱۵۴ کلاس درس و با زیر بنای ۲۱۳۲۰ متر مربع و با اعتباری معادل ۲۵ میلیارد تومان بصورت مشارکتی توسط خیرین در حال ساخت و ساز است.

وی تصریح کرد: تجربه نشان داده است که هر جا خیرین مدرسه ساز وارد شده اند کارها به سمت جلو خواهند رفت.

در این مراسم مهندس چگنی از تخریبی بودن 4700 کلاس درس در سطح استان لرستان خبر داد.

وی در خصوص مدارس استثنایی اظهار داشت: در این زمینه ما بشدت نیازمند یاری خیرین مدرسه ساز هستیم و صد البته کمک های ایشان نباید تنها د به ساخت مدارس محدود شود بلکه تجهیز ، تعمیر و کمکهای معنوی خیرین گرانقدر نیز می تواند در رفع کاستیهای فضاهای آموزشی راهگشا باشد.

 

48

کلید واژه‌ها : مدرسه - استان لرستان - ساخت و ساز -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مدرسه استان لرستان ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش زبان گرجی در مدارس بوئین میاندشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛مسئول برگزاری طرح آموزش زبان گرجی در مدارس بوئین میاندشت با اشاره به اصل ۱۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: زبان رسمی کشور زبان فارسی است، اما اقوام می‌تواننددر کنار ان زبان قومیتی خود را نیز آموزش ببینند و به همین خاطر امسال برای اولین بار در کشور آموزش زبان گرجی در مدارس بوئین میاندشت در ساعات غیر آموزشی آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

محسن اکبری با بیان اینکه ۷ مدرس کار آموزش زبان گرجی را انجام می‌دهند افزود: این طرح در مقطع متوسطه اول وبا ۵ مدرسه شروع شد، اما درحال حاضر متوسطه دوم هم به آن اضافه شده و ۲۵۰ دانش آموز در ۹ مدرسه شهرستان مشغول فرا گیری زبان گرجی هستند.
وی گفت: کتاب‌های دوره مقدماتی آموزش زبان گرجی را جمعی از استادان باتجربه زبان گرجی تدوین کرده و با کمترین قیمت دراختیار دانش آموزان قرار داده اند وهم اکنون هم درحال تدوین کتاب برای دوره‌های بالاتر هستیم.


مسئول برگزاری طرح اموزش زبان گرجی گفت: درکنارآموزش زبان گرجی به صورت کلاسیک، لهجه گرجی رایج دربوئین میاندشت هم آموزش داده می‌شود تا ازفراموشی آن جلوگیری شود.
عباس قاسمی مدرس زبان گرجی گفت: زبان گرجی یکی از ۵ زبان باستانی دنیا است واین زبان دارای ۳۳ حرف است که درگذشته تعداد آن بسیار زیادتر بوده است.


نسترن طهماسبی دیگر مدرس زبان گرجی هم گفت: درزبان گرجی چند حرف صامت کنار هم قرار می‌گیرد بعد یک حرف صدا دار به همین خاطر است که یادگیری زبان گرجی نسبت به سایر زبان‌ها سخت‌تر است.

دیگر خبرها

  • ۸ هزار و ۸۵۰ کلاس در استان تهران نیازمند نوسازی هستند
  • آماده شدن ۱۵۰ مدرسه برای پذیرش مسافران نوروزی
  • ۱۵۰ مدرسه برای پذیرش مسافران نوروزی آماده شد
  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • ۴۵۰ چشمه بهداشتی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
  • خاطراتی از یک نابغه اطلاعاتی
  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • آموزش زبان گرجی در مدارس بوئین میاندشت
  • تحویل ۸۵ طرح آموزشی در قالب ۴۵۰ کلاس درس به همت خیران
  • اسکان فرهنگیان در ۵۳ مدرسه آذربایجان غربی