Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:50:18 GMT

آموزش و پرورش گچساران 472 نیروی انسانی نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۶۰۷۲

آموزش و پرورش گچساران 472 نیروی انسانی نیاز دارد

گچساران- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: آموزش و پرورش این شهرستان هم اکنون به 472 نیرو انسانی در مقاطع مختلف تحصیلی نیاز دارد.

ظهرالدین پور الحسینی روزچهار شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش گچساران افزود:120 معلم در مقطع ابتدایی، 112 معلم در مقطع متوسطه اول، 62 معلم در مقطع متوسطه دوم و 25 معلم برای مدارس فنی و حرفه ای این شهرستان در سال تحصیلی جدید نیاز است
وی بیان کرد: این اداره همچنین به120نیرو خدماتی و راننده، 14 معلم پرورشی، پنج مشاوره، هشت معلم تربیت بدنی و 6 معلم بهداشت نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پورالحسینی ادامه داد: در مقطع متوسطه اول 65 معلم مرد و 47 معلم زن در رشته های زبان خارجی، ریاضیات، علوم تجربی، کار و فناوری، فرهنگ و هنر، دینی عربی، مطالعات اجتماعی و آمادگی دفاعی نیاز است.
وی گفت: 36 معلم مرد و 26 معلم زن در رشته های معارف اسلامی، ادبیات، عربی، علوم اجتماعی، اقتصاد، جغرافیا، تاریخ، آمادگی دفاعی، شیمی، فیزیک، زیست، زمین شناسی، ریاضی، زبان خارجی، فلسفه و منطق و روانشناسی در مقطع متوسطه دوم نیاز است.
پورالحسینی اظهارکرد: با توجه به تعداد کلاس ها، ایجاد پایه ها، افزایش جمعیت دانش آموزی و همچنین ترخیص نیروهای وظیفه، مقاطع مختلف این شهرستان در سال تحصیلی جدید با کمبود نیرو روبرو خواهد بود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: امید است در سال تحصیلی جدید با بکارگیری نیروهای اداری و اضافه تدریس، این مشکل برطرف شود.
وی تصریح کرد: برای استاندارد سازی سامانه سرمایشی مدارس این شهرستان 13میلیارد ریال اعتبار در سالجاری در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد مدارس دولتی این شهرستان 188 باب است افزود: برای یک نوبتی شدن مدارس به 11 باب مدرسه دیگر نیازمندیم.
پورالحسینی گفت: در این مدارس بیش از 2 هزارو 653 دانش آموز به علم آموزشی مشغول‌اند.
فرماندار گچساران نیز در این نشست گفت: عدالت آموزشی یکی از برنامه های مهم دولت است که تحقق این امر با جدیت دنبال می شود.
عبدالرحیم رحیمی افزود: دولت تاکنون د زمینه رفع محرومیت ها و توسعه عدالت آموزشی قدم های موثری برداشته است.
وی اظهار داشت: 13 میلیارد ریال در طی سه سال گذشته تاکنون برای تجهیز مدارس این شهرستان به وسایل سرمایشی هزینه شده است.
188 باب مدرسه دولتی، 87 مدرسه غیر دولتی در این شهرستان وجود دارد که در این مدارس بیش از 23 هزارو 996 نفر مشغول به علم آموزی هستند.
از این تعداد مدارس 119 باب با 576 کلاس در مقطع ابتدایی، 57 باب با 231 کلاس در مقطع متوسطه اول و 70 باب با 223 کلاس درس در قطع متوسطه دوم است.
2082/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آموزش و پرورش گچساران نيرو انساني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم تقویت هنرستان‌ها بر اساس زیست بوم استان، گفت: دانشگاه‌ها نیرو‌های متخصص مورد نیاز استان را تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: تقویت هنرستان‌ها متناسب با زیست بوم استان ضروری است تا علم و مهارت جوانان در مسیر توسعه استان قرار گیرد.

وی وجود ۹۲ هنرستان در خراسان شمالی با ۱۴ هزار دانش آموز را مورد توجه قرار داد و افزود: تولید با دستان توانمند کسانی امکان پذیر خواهد بود که دانش لازم را داشته باشند و دولت هم در بخش تجهیزات به افراد دارای مهارت کمک خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه استان در بخش‌های تولید فرش و پرورش اسب پتانسیل‌های قابل توجهی دارد، گفت: تربیت و پرورش نیرو‌های غنی و اثرگذار در تولید توسط هنرستان‌ها و هنرجویان اجرایی شود.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه متناسب با نیاز استان باید هنرجو تربیت شود، خاطرنشان کرد: هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها باید متناسب با نیازها، نیروی انسانی را تربیت کنند.

وی اظهار داشت: با تاکید در جلسات شورای آموزش و پرورش استان و سفر رئیس جمهور و تصویب ایجاد ۸ هنرستان، در مسیر عملیاتی شدن جهش تولید گام‌های موثری را خواهیم برداشت.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟