Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@13:59:48 GMT

استاد شهید مطهری الگوی جامع و عملی آموزگاران

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۶۳۲۴

استاد شهید مطهری الگوی جامع و عملی آموزگاران

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام اسماعیل زمانپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج  شهرکرد در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به شخصیت معنوی و سلوک اخلاقی علامه شهید مطهری گفت: شهید مطهری یک وارستگی اخلاقی و علمی منحصر به فرد داشتند.

حجت الاسلام زمانپور ادامه داد: از جهتی به علت حضور ویژه و فعال علامه شهید مطهری در دانشگاه و حوزه و ارتباط ایشان با آحاد مردم، این دانشمند یک شخصیت منزوی از مردم نبود و جمع این خصوصیات و تزریق در دانشگاه و حوزه و نگارش بیش از صد اثر مهم از ویژگی های منحصر به فرد ایشان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج  شهرکرد ادامه داد: استاد گرانقدر شهید آیت الله مرتضی مطهری، از لحاظ تسلط بر علوم اسلامی و قرآنی یکی از استثنائات جهان اسلام به شمار می‌رود.

وی در پایان با بیان اینکه شهید مطهری یک الگوی عالم جامع شیعی بوده و هست، افزود: اخلاص و دانش ایشان باعث شد تا آثار وی از ماندگاری و عمق بالایی برخوردار شوند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۶۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مطهری: حاندان مطهری همه به یک گونه فکر می‌کنند

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، علی مطهری در گفتگویی که به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله مطهری انجام شده بود درباره شکاف بین نسلی در خانواده آیت الله گفته بود: بین خانواده استاد مطهری اختلاف نظرهای سیاسی جزئی وجود دارد اما...

بخش هایی از این گفتگو را بخوانید؛

*آقای مطهری! شکاف بین نسلی چقدر در خانواده آیت الله مطهری مشهود است؟

در خانواده استاد مطهری با احتساب نوه‌ها و نتیجه‌ها و نبیره‌ها ما با چنین پدیده‌ای مواجه نیستیم. همه از مرد و زن و دختر و پسر یک گونه فکر می‌کنند و بین آنها حسن تفاهم برقرار است. البته ممکن است بین آنها اختلاف نظرهای سیاسی جزئی و تفاوت در قضاوتها درباره برخی مسائل روز وجود داشته باشد.

به هرحال در بین نوه‌ها و نتیجه‌ها و نبیره‌ها افرادی پیدا نمی‌کنید که دچار بن‌بست فکری یا پوچی در زندگی و از این قبیل مسائل شده باشند و نیاز به کمک فکری و توجیه ما داشته باشند. شاید علت اصلی آن انس با آثار پدر بزرگشان باشد.

*آن تجربیاتی که شخص شما در ارتباط با پدرتان داشته اید چقدر قابل تعمیم به نوع مناسبات و روابط شما با فرزندانتان است؟

به نظر من فرقی حاصل نشده، همان تجربیات و رفتارها قابل تعمیم به رفتار ما با فرزندان و نوه‌هاست. فقط وسایل و ابزارها تغییر کرده و الاّ ماهیت و محتوای حوادث تغییر نکرده است. همان اصول اخلاقی که آن روز باید رعایت می‌شد امروز هم باید رعایت شود.

دیگر خبرها

  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • واکنش علی مطهری به ماجرای خانم دف‌زن در مراسم شهید مطهری/بدون مشورت با من این خانم را با یک آقا جایگزین کردند /خانم‌های معترض از او دلجویی کردند
  • اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • علی مطهری: حاندان مطهری همه به یک گونه فکر می‌کنند
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول