Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@22:07:49 GMT

طلب وزنه برداران خیلی زود پرداخت می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۶۴۲۸

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ مدیرعامل کارخانه ذوب آهن گفت: پس از تماس بهداد سلیمی، از بدهی باشگاه ذوب آهن به وزنه‌برداران مطلع و پیگیر مسئله شدم و مبلغ از طریق کارخانه پرداخت می‌شود و کاری به باشگاه ذوب آهن ندارد.
احمد صادقی در مورد پرداخت مطالبات سال 95وزنه‌برداران از این باشگاه، افزود: من از بدهی به چند وزنه‌برداری که سال 95 برای ذوب آهن در لیگ برتر وزنه زدند، مطلع نبودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه هشت روز گذشته بود که بهداد سلیمی، یکی از این وزنه‌برداران با من تماس گرفت و طلب خود از باشگاه را عنوان کرد گفت: زمانی که از این مسئله مطلع شدم پیگیری کردم، مبلغ باقی‌مانده از قرارداد این وزنه‌برداران را حساب کردیم و قرار شد مدیر مالی کارخانه مبلغ باقی‌مانده را به وزنه‌برداران پرداخت کند و مشکلی بابت پرداخت نداریم.
مدیرعامل کارخانه ذوب آهن در پاسخ به اینکه چند درصد از مبلغ قرارداد وزنه‌برداران پرداخت نشده است،گفت:70درصد از سه ماهه آخر باقی‌مانده است که رقم کوچکی است اما ریز عدد را نمی دانم. کارخانه ذوب آهن در حال پیگیری و پرداخت است و شاید تا الان پرداخت شده است یا در همین چند روز پرداخت می‌شود.
وی در مورد تغییر در هیئت مدیره و مدیریت باشگاه ذوب آهن در سال جدید، افزود: برنامه‌ای برای تغییر در کادر هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نداریم. همه چیز خوب و مرتب است و مشکلی نداریم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها