Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید ابوتراب موسوی امام جمعه آبیک را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید ابوتراب موسوی امام جمعه آبیک را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت روحانی مجاهد و انقلابی حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی رحمه الله علیه موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

این سید بزرگوار عمر پربرکت خود را در راه پیشبرد آرمان های انقلاب، گره گشایی از کار مردم و تربیت جوانان صرف کرد و بیش از ۱۸ سال در جایگاه امامت جمعه شهرستان آبیک با اعلام مواضعی صریح و انقلابی ایفای نقش نمود. جوانمردی و جدیت در مبارزه با مفاسد سیاسی و اجتماعی و ایستادگی در برابر قدرت طلبی ها و جریانات منحرف از ویژگی های بارز شخصیت مردمی ایشان بود.

اینجانب درگذشت آن مرحوم را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم ایشان، طلاب و روحانیون، مردم انقلابی استان قزوین علی الخصوص مردم شریف شهرستان های آبیک و آوج تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده رحمت و رضوان و همجواری با برادر شهیدش و برای بازماندگان و علاقه‌مندان وی صبر و اجر مسئلت می‌ کنم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج دعوت مؤمنین به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا یعنی عمل به واجبات و ترک محرمات است.

وی با اشاره به اجرای طرح نور توسط فراجا اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای کاهش کم حجابی در حال انجام است و انتظار می‌رود اینگونه فعالیت‌ها بیش از پیش انجام گیرد.

موسوی به دیدار معملمان با رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معلمان باید الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند زیرا همه تلاش‌ها می‌بایست منجر به تعلیم و تربیت شود.

امام جمعه آوج تصویب سند تحول آموزش و پرورش را ضروری دانست و یادآور شد: علامه شهید مطهری و علمایی همچون حسن زاده آملی و.... در مسیر تربیت شاگردان طراز اول انقلاب تلاش‌های زیادی کرده‌اند.

حجت السلام موسوی وجود رهبری معظم انقلاب اسلامی را مایه برکت و پیشرفت امت‌های اسلامی دانست و افزود: وقتی فرمان انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی توسط مقام معظم رهبری صادر شد چشم دوستداران و دشمنان به سمت ایران اسلامی بود که آیا این اقدام به سرانجام خواهد رسید.

موسوی خاطر نشان کرد: وقتی به حوادث آمریکا نگاه می‌کنیم می‌بینیم که پلیس آمریکا در اوج ادعای حقوق بشر برخورد خشونت آمیزی با دانشجویان خود دارد.

امام جمعه آوج ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق علیه السلام بیان کرد: آن حضرت در خفقان زمان خود توانست شاگردان زیادی را تربیت کند لذا وظیفه داریم در خور شأن حضرت برنامه عزاداری برگزار نمائیم.

کد خبر 6095713

دیگر خبرها

  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد