Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۸ تیم مرحله غرب آسیا حریفان خود را شناختند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از پایان مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تمامی دیدارها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا هم مشخص شد.

استقلال- ذوب آهن؛ دربی استقلالی ها در غرب آسیا

بی تردید جذاب ترین برای هواداران فوتبال ایران بین استقلال و ذوب آهن برگزار می شود، دو تیمی که هر دو در حال حاضر شرایط خوبی را در فوتبال ایران تجربه می کنند و هر یک به نظر از شانس برابری برای پیروزی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته بعدی که باعث جذابیت این بازی می شود این است که امیرقلعه نویی به عنوان پرافتخارترین مربی استقلال در لیگ برتر محسوب می شود، باید روبروی تیم سابقش تیم سابقش قرار بگیرد و با شفری برای صعود رقابت کند که استقلال را بعد از ۴ سال به اوج آمادگی رسانده است.

شفر و قلعه نویی یک بار در لیگ برتر روبروی هم قرار گرفته اند که با پیروزی سرمربی ذوب آهن همراه بوده است و حالا شفر می خواهد با پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا انتقام سختی از او بگیرد.

پرسپولیس – الجزیره؛ دیدار برانکو با حریف دلخواه

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی با حریفی بازی می کند که به نظر پیش از بازی آخر هم برانکو از رویارویی با آن استقبال می کرد. برانکو که در خطر رویارویی با تیم الاهلی عربستان بود، به دلیل اینکه بتواند در مرحله یک هشتم نهایی بتواند از حق میزبانی استفاده کند، امیدوار بود با الجزیره برخورد کند که اتفاقا همین اتفاق هم افتاد.

با توجه به شرایط خوب این روزهای پرسپولیس به نظر شاگردان برانکو توان پیروزی برابر الجزیره را خواهند داشت و می توانند سهمیه ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به دو تیم برساند.

العین- الدوحیل؛ جدال میلیاردرهای قطر و امارات

دو تیم العین و الدحیل بی تردید یکی حساس ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی را تشکیل می دهند، دو تیمی که از نظر سطح مالی و امکانات از بهترین تیم های غرب آسیا هستند و جدال آنها به نوعی می تواند فینال زودرس این بازی ها در مرحله غرب آسیا باشد.

العین با حضور شحات، عمر عبدالرحمن، کایو و مارکوس برگ یکی از خطرناک ترین خط حمله های آسیا را در اختیار دارد اما الدحیل به دنبال جاشین مناسب برای مساکنی، ستاره تونسی خود است تا بتواند به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه پیدا کند.

السد- الاهلی؛ یاران ژاوی به دنبال تاریخ‌سازی

دو تیم السد و الاهلی عربستان هم اخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در منطقه غرب آسیا برگزار می کنند. السد که بعد از شکست برابر پرسپولیس به عنوان تیم دوم از گروهش صعود کرد، امیدوار است بتواند الاهلی پرقدرت را شکست بدهد و بعد از سال ها به مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

ژاوی که پیش از این قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با بارسلونا تجربه کرده است، امیدوار است بتواند با بالا بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی با شکوهی از دنیا فوتبال داشته باشد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا استقلال ذوب آهن پرسپولیس استقلال اینفوگرافی پرسپولیس ذوب آهن یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی فوتبال ایران استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم پرسپولیس مهدی طارمی رونالدو فوتبال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس فوتبال جهان تراکتورسازی علی کریمی برانکو یورو 2016

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان

آفتاب‌‌نیوز :

در نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۲ بر یک به سود تاجیکستان به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال تاجیکستان با این پیروزی علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی موفق شد جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را از آن خود کند.

در این دیدار تیم تاجیکستان در آخرین دقایق نیمه اول موفق شد از حریف خود پیش بیفتد اما در نیمه دوم شاگردان مجید مرتضایی توانستند گل خورده را جبران کنند و بازی را به تساوی بکشانند.

گلاره ناظمی داور بین المللی فوتسال کشورمان یکی از داوران قضاوت کننده در این دیدار بود و در حالی که ۳ دقیقه به پایان بازی مانده بود یکی از بازیکنان تاجیکستان را با کارت زرد دوم جریمه کرد تا این تیم ۲ دقیقه ۴ نفره به کار خود ادامه دهد و فرصت مناسبی برای بازیکنان افغانستان برای به ثمر رساندن گل برتری به وجود بیاید. اما دفاع فشرده تاجیکی‌ها مانع از آن شد که شاگردان مرتضایی بتوانند در این ۲ دقیقه به گل برسند.

در ادامه هم هیچکدام از تیم‌ها موفق به گلزنی نشدند تا بازی در وقت‌های قانونی با تساوی یک به یک به پایان برسد.

اما در وقت‌های اضافه این تیم تاجیکستان بود که موفق شد یک بار دیگر دروازه حریف را باز کند و در مجموع با برتری ۲ بر یک به برتری برسد.

تیم افغانستان هم برای صعود به دیدار نهایی چشم انتظار دیدار تیم‌های ازبکستان برابر ویتنام خواهد بود. ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها راهی جام جهانی می‌شوند اما از آنجا که ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی جواز حضور در این مسابقات را به صورت پیش فرض کسب کرده است در صورتی که این تیم بتواند از سد ویتنام عبور کند تیم‌های بازنده مرحله یک چهارم نهایی در دیدارهای پلی آف به مصاف هم می‌روند تا سهمیه چهارم آسیا مشخص شود.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:

* تاجیکستان ۲ - افغانستان یک
* ایران - قرقیزستان؛ ساعت ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق؛ ساعت ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام؛ ساعت ۱۷:۳۰

در مرحله نیمه نهایی تیم فوتسال تاجیکستان به مصاف برنده دیدار تایلند و عراق می‌رود. برنده دیدار ایران و قرقیزستان هم با برنده بازی ازبکستان و ویتنام با هم دیدار خواهند کرد.

اما اگر ازبکستان برابر ویتنام به برتری برسد:

در مرحله پلی آف، تیم ملی افغانستان به مصاف بازنده دیدار تایلند و عراق می‌رود. بازنده دیدار ایران و قرقیزستان هم با تیم ملی ویتنام دیدار خواهد کرد.

برنده این دیدارها هم فینال پلی آف را برای تعیین یک سهمیه آسیا در جام جهانی برگزار می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد