Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛  به نقل از خبرگزاري رويترز از آنکارا،حزب جمهوريت خلق ترکيه، بزرگترين حزب مخالف دولت، روز چهارشنبه خواستار پايان يافتن وضع فوق العاده در اين کشور شد که از زمان کودتاي نافرجام سال 2016 اعلام شده است.
حزب جمهوريت خلق اين درخواست را پس از آن مطرح کرد که رجب طيب اردوغان رئيس جمهور ترکيه اعلام کرد انتخابات رياست جمهوري و پارلماني را يک سال زودتر از موعد برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بولنت تزجان سخنگوي حزب جمهوريت خلق گفت: «وضع فوق العاده بايد فورا لغو شود، تحت شرايط وضع فوق العاده نمي توان انتخابات برگزار کرد. کشور بايد از همين امروز از وضع فوق العاده خارج شود.»
اردوغان روز چهارشنبه گفته بود انتخابات رياست جمهوري و پارلماني ترکيه در 24 ژوئن امسال برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۱۶۷ حوزه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات ملایر

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

این دور از انتخابات به صورت تمام‌الکترونیک برگزار خواهد شد که ۱۶۷ حوزه اخذ رای برای این دور از رقابت‌ها پیش‌بینی شده است.

حسین احمدی با ۱۶ هزار و ۶۸۷ رأی معادل ۱۸.۹۱ درصد و احمد آریایی‌نژاد با ۱۶ هزار و ۶۱۲ رأی معادل ۱۸.۸۲ درصد آرا به عنوان نفرات دوم و سوم، به علت عدم کسب ۲۰ درصد آرا به مرحله دوم راه یافتند که در این دور از رقابت‌ها با آرای مردم نماینده‌ای که به کرسی بهارستان تکیه خواهد زد مشخص می‌شود.

تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌ها برگزار می‌شود؟
  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • پیش‌بینی ۱۶۷ حوزه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات ملایر
  • دور دوم انتخابات با صلابت و امنیت برگزار شود
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • قانون اصلاحی بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران