Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید جندقیان امروز در همایش بررسی فرصت ها و چالش های کویر مرنجاب آران و بیدگل اظهار داشت: با وجود ظرفیت های بسیار بالای کویر مرنجاب متاسفانه به دلایل متعدد از این ظرفیت تاکنون به خوبی استفاده نشده است که باید با برنامه ریزی و تلاش برای سرمایه گذاری وسیع از این فرصت عظیم نهایت بهره را برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اظهار وی ،شهرستان آران و بیدگل دارای ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری است و نزدیکی به تهران، اصفهان و راه های ارتباطی کشور، فرصت مناسبی برای شکوفایی صنعت گردشگری منطقه است که باید از این فرصت ها به بهترین شکل استفاده کرد.

معاون دهیاری ها و سازمان شهرداری های وزیر کشور با مهم خواندن نقش دهیاری ها در رشد صنعت گردشگری ، توجه ویژه و اختصاص بودجه به روستاهای هدف گردشگری را از اقدامات برجسته دولت در سال های اخیر دانست.

به اعتقاد جندقیان، دادن فرصت به دهیاری های فعال منطقه کویری آران و بیدگل در مدیریت گردشگری به ویژه در روستاها موجب شکوفایی هر چه بیشتر این صنعت پردرآمد در آران و بیدگل می شود.

وی گفت: ظرفیت های بالقوه گردشگری در آران و بیدگل به ویژه کویر مرنجاب می طلبد که این شهرستان برای توسعه گردشگری خود، به عنوان یک قطب و مقصد اصلی معرفی شود.

 

انتهای پیام/م

 

همایش بررسی فرصت ها و چالش های کویر مرنجاب آران و بیدگل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری جاذبه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد

 رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • ورود یگان ویژه به کویر برای رشد ایران اسلامی
  • ورود یگان ویژه به کویر!