Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@12:15:37 GMT

پرسپولیس شوت‌زن‌ و‌ خشن،استقلال گلزن و شکست‌ناپذیر

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۸۰۷۰

پرسپولیس شوت‌زن‌ و‌ خشن،استقلال گلزن و شکست‌ناپذیر

به گزارش وانانیوز، 

از بین 4 نماینده کشورمان در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا 3 تیم پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن به دور بعد صعود کردند و در دور حذفی پرسپولیس به مصاف الجزیره خواهد رفت و استقلال و ذوب آهن نیز با یکدیگر روبرو می شوند. اینکه پرسپولیس با 13 امتیاز صعود مقتدرانه به دور بعد داشت یا استقلال با 12 امتیاز و بدون شکست توانست به مرحله بعد برود و ذوب آهن با 7 امتیاز خفیف ترین صعود را تجربه کرد، مطالبی آماری است که این سه تیم از خود بر جای گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مرور اجمالی آمار فنی نمایندگان ما نکات جالبی در پی دارد که در این گزارش به آنها می پردازیم.

 


*مالکیت توپ
پرسپولیسی ها در سه دیدار دور رفت در مالکیت توپ نسبت به حریفان خود برتری داشتند و در این دیدارها 2 برد و یک باخت کسب کردند. در واقع آنها از این برتری نهایت استفاده را در دو دیدار خانگی کردند و مقابل نسف قارشی و السد به برتری رسیدند. شاگردان برانکو اما در دور برگشت سقوط چشمگیری داشتند و در سه بازی دوم نتوانستند موفقیت دور رفت را تکرار کنند. استقلالی ها تنها در دیدار اول خود مقابل الریان توانستند در مالکیت توپ نسبت به حریف خود برتری پیدا کنند و در سایر دیدارها هیچگاه نتوانستند درصد مالکیت توپ خود را به بالای 50 درصد برسانند. 
جالب است بدانید ذوب آهن در بخش هم تنها یکبار توانست در مالکیت توپ از حریف خود پیشی بگیرد و در مصاف دور رفت با لوکوموتیو آمار 62 درصدی را از خود برجای گذاشتند. در مقابل تراکتورسازی علی رغم اینکه ضعیف ترین تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بود، اما در همه دیدارهای خود به جز بازی رفت مقابل الجزیره توانست در مالکیت توپ بر حریفان خود غلبه کند. تراکتوری ها با وجود این مسئله مهم هیچ وقت موفق به کسب برد نشدند تا ضعیف ترین حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کنند.

 

 

 


*موقعیت گل
مرور آمار تیم های ایرانی در این بخش نتایج جالبی دارد. پرسپولیس و استقلال با میانگین 12 موقعیت در هر بازی توانستند با 8 و 9 گل زده معدل تقریبی 1.5 گل را در هر بازی ثبت کنند. ذوب آهن نیز با معدل ایجاد 10 موقعیت در هر بازی و 5 گل زده نتوانستند به آمار هر بازی یک گل نیز برسند. اما نکته جالب به تراکتورسازی برمی گردد که با میانگین 14 موقعیت در هر بازی تنها 2 گل زده در 6 بازی را تجربه کردند. در واقع تراکتور با داشتن بازیکنانی نظیر دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی و مهدی کیانی در حفظ توپ و ایجاد فرصت موفق بودند ولی زدن تنها 2 گل که یکی از آنها نیز از روی نقطه پنالتی بود، نشان از ضعف وحشتناک تراکتوری ها در خط حمله و گلزنی داشت.

 

 

 


*خطا و اخطار
سرخابی ها با معدل تقریبی 17 خطا در هر بازی جزو تیم های خشن غرب آسیا به شمار می روند که سهم پرسپولیسی ها از این خشونت در بازی 10 کارت زرد و استقلالی ها 7 کارت زرد بود. تراکتورسازی نیز با 14 خط در هربازی و 8 کارت زرد خشونت کمتری در بازی هایش به نمایش گذاشت. مهدی کیانی هافبک جنگنده تراکتوی و فرزاد حاتمی مهاجم قدرتی این تیم در هر بازی که به میدان رفته اند، بیشترین خطا را بین هم تیمی های خود مرتکب شده اند. اما شاگردان قلعه نوعی در ذوب آهن با 12 خطا و دریافت 5 کارت زرد فوتبال آرامی را به نمایش گذاشتند و از این حیث توانستند آمار خوبی را ثبت کنند.

 

 

 


*شوت درون چهارچوب
در این حوزه هم پرسپولیسی ها بهترین عملکرد را نسبت به سایر نمایندگان ما داشتند و با معدل 6 شوت درون چهارچوب در هر بازی نشان دادند اشتیاق زیادی برای گلزنی روی این ضربات دارند. علی علیپور، وحید امیری و فرشاد احمدزاده در جمع سرخپوشان پرکارترین مهره های پرسپولیس در شوت زنی بودند. تراکتورسازی با معدل 5 شوت در هربازی و استقلال و ذوب آهن با میانگین 3 شوت در هر بازی در دره های بعدی این بخش بودند.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور قهرمانی خود را جشن گرفت.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • این تیم شکست ناپذیر است! گل روبرت آندریش به اشتوتگارت در دقیقه 96 (بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت)
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!