Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان زنجان گفت: سال گذشته به 13 هزار و 679 نفر معادل يک ميليون و 999 هزار و815 نفر ساعت آموزش فني و حرفه اي در شهرستان زنجان ارائه شد.

به گزارش ايرنا، محمد انصاري روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر اين اساس طي مدت ياد شده آموزش مراکز ثابت در شهرستان زنجان پنج هزار و 434 نفر دوره معادل 932 هزار 172 ساعت برابر با 53 درصد کل عملکرد در سطح استان را شامل مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: آموزش بخش سيار شهري در سطح شهرستان نيز يکهزار و 605 نفر دوره معادل 259 هزار 768 نفر ساعت برابر با 45 درصد کل عملکرد مراکز ثابت در سطح استان بوده است.
انصاري افزود: اموزش هاي ارائه شده در بخش روستايي شهرستان نيز 640 نفر دوره معادل 152 هزار و 94 نفر ساعت برابر با 23 درصد از کل عملکرد مراکز در سطح استان بود.
به گفته اين مسئول،آموزش ارائه شده در پادگان شهرستان نيز 817 نفر دوره معادل 106 هزار و 875 نفر ساعت برابر با 76 درصد و در زندان ها نيز اين رقم به تعداد 975 نفر معادل 115 هزار و 503 نفر ساعت 77 درصد از کل عملکرد مراکز ثابت استان را شامل مي شود.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان زنجان ادامه داد: بر اين اساس يکي از برنامه هاي اين اداره آموزش در سکونتگاههاي غير رسمي شهرستان بوده که در سال گذشته 637 نفر دوره معادل 103 هزار و 454 نفر ساعت برابر با 99 درصد از عملکرد کل ارائه شده است.
وي خاطر نشان کرد: آموزش استاد و شاگردي نيز براي 314 نفر دوره معادل 55 هزار و 533 نفر ساعت برابر با 41 درصد و در بخش صنايع و صنوف نيز به تعداد 2 هزار و 90 نفر دوره معادل 159 هزار و 455نفر ساعت با 72 درصد عملکرد به کل را تشکيل مي دهد.
به گزارش ايرنا،هم اکنون اين اداره کل چهار مرکزاموزشي فني و حرفه اي فعال در سطح شهرستان دارد.
هم اکنون 135 آموزشگاه آزاد در سطح استان زنجان در هر 2 حوزه برادران و خواهران در 44 رشته فعاليت مي کند.
7320/8068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود

غفار امانی معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشورهای گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند که با گذشت زمان تیم‌های دیگر نیز به این مسابقات اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روزهای سوم و چهارم خردادماه امسال، اظهار کرد: حدود ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت و نزدیک به ۲۰ خبرنگار طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این برنامه ورزشی را پوشش می‌دهند.

این مسوول ادامه داد: همچنین این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و استانی اشراق در روزهای پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی یادآور شد: شرکت‌هایی که درخواست تبلیغات دارند می‌توانند به هیأت کشتی استان مراجعه کنند تا بخشی از هزینه‌های این مسابقات توسط اسپانسر جبران شود.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور پرشور علاقه‌مندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • چین بهاره برگ سبز چای در باغ‌های شمال
  • آغاز برداشت برگ‌های زمردین چای از باغ‌های گیلان و مازندران
  • کلان‌شهر اصفهان بارش‌های یک‌سال زراعی کامل را دریافت کرد
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه