Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور گزینه‌های مختلفی درباره برجام روی میز دارد. ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷ بین الملل آسیای غربی انرژی هسته ای نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "دیوید ساترفیلد" معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه در جلسه استماع کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا درپاسخ به سئوال دیوید سیسیلینی عضو این کمیته درباره برجام گفت: تا کنون آژانس بین المللی انرژی اتمی پایبندی ایران را به برجام اعلام کرده است با این حال دولت آمریکا در حال حاضر گزینه های مختلفی را درباره برجام روی میز دارد که بخشی از آن به مذاکرات کنونی با سه کشور اروپایی درباره این توافق بستگی دارد که در حال حاضر در جریان است با این حال تصمیم گیری نهایی به رییس جمهور بستگی دارد و من نمی توانم در این باره گمانه زنی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/.

R36486/P36447/S8,90,97,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی مداخله جویانه به صدور حکم دادگاه بدوی برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:
ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم.

ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد.


دیگر خبرها

  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • بلینکن وارد چین شد
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • کی‌یف مردان اوکراینی خارج نشین را به کشور باز می‌گرداند
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید