Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@23:50:19 GMT

18 مصدوم در واژگونی ‌مینی‌بوس در پارس‌آباد - اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۸۵۱۲

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پژشکی اردبیل گفت: واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس درمسیر پارس‌آباد ۱۸ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش تسنیم از اردبیل، فرهاد غیبتی عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه در اثر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس به دلیل ترکیدگی لاستیک در کیلومتر 5 پارس‌آباد جاده کشت وصنعت مغان 18 نفرمصدوم و راهی بیمارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:این واژگونی بعد از ظهر چهارشنبه مورخ 29 فروردین اتفاق افتاده و در این حادثه با اقدام به موقع عوامل زحمتکش و فداکار اورژانس پارس‌آباد تعداد 18مصدوم بدون فوتی به بیمارستان امام پارس‌آباد انتقال یافتند.

غیبتی با اشاره به وضعیت مصدومان بیان کرد: درحال حاضر همه 18 نفر مصدوم حادثه بستری هستند و وضع عمومی آنها رضایت‌بخش بوده ولی وضعیت یک نفر از مصدومان به دلیل ضربه به سر وشکستگی ران استخوان وخیم گزارش شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تصادف حوادث رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در یک ماه گذشته ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل جابه‌جا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت‌های حمل‌ونقل کالا در شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۵ هزار و۷۲۱ برگ بارنامه نیز در این استان صادر شده است.

وی عمده کالاهای جابه‌جا شده را سیمان فله‌ای و کیسه‌ای، انواع بنزین، آب معدنی، سیب زمینی، مصالح ساختمانی، شمش آهن، گندم و گازوئیل برشمرد و افزود: روند جابه‌جایی کالا در این استان بدون هیچ مشکل و به‌صورت عادی ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۱۳۹ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل ،۷ هزار تن کالا از شهرستان پارس آباد ،۷۹ هزار تن کالا از شهرستان نمین، ۸ هزار تن کالا از شهرستان بیله سوار ،۸ هزار تن کالا از شهرستان مشگین‌شهر ،۳ هزار تن کالا از شهرستان گرمی ،۷ هزار تن کالا از شهرستان خلخال و ۱ هزار تن کالا از شهرستان اصلاندوز جابه‌جا شده است.

وثوقی در مدت یاد شده افزایش ۱۸ درصدی صدور بارنامه در شهرستان پارس آباد را یادآور شد و اظهار داشت: در مدت مشابه سال قبل ۶۵۹ برگ بارنامه در این شهرستان صادرشده بود که در یک ماهه گذشته این رقم ۷۸۲ برگ بارنامه است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل فعالیت ۹۰ شرکت حمل‌ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و افزود :۱۳ هزار و۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان اردبیل هستند.

وثوقی گفت: از مردم و صاحبان کالا خواستاریم هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

کد خبر 747621

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران