Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، امروز (چهارشنبه) به اتمام رسید و 16 تیم صعود کننده به دور یک هشتم نهایی معرفی شدند.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا؛ فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از 23 بهمن ماه سال گذشته با حضور 32 تیم در هشت گروه آغاز بکار کرد و در نهایت مرحله گروهی آن، امروز به اتمام رسید.در پایان مرحله گروهی، ایران، کره جنوبی و چین هر کدام با داشتن 3 تیم در مرحله یک هشتم نهایی، بهترین عملکرد را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاپن و عربستان نیز هر کدام با داشتن یک تیم در این مرحله، ضعیف ترین عملکرد را در بین کشورهای مطرح از خود برجای گذاشتند.دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم نهایی طی روزهای 17، 18 و 19 اردیبهشت و بازی های برگشت 24، 25 و اردیبهشت برگزار خواهد شد.در این مرحله، ذوب آهن و استقلال در دیداری تمام ایرانی که حساسیت های بالایی خواهد داشت به مصاف هم می روند و پرسپولیس با الجزیره امارات روبرو می شود.
** 16 تیم راه یافته به یک هشتم نهایی: *ایران: پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن اصفهان*کره جنوبی: چونبوک موتورز، اولسان هیوندا و سوون سامسونگ*چین: تیانجین، شانگهای SIPG و گوانگژو *امارات: الجزیره و العین*عربستان: الاهلی*قطر: الدحیل و السد*تایلند: بوریرام*ژاپن: کاشیما آنتلرز
**برنامه مرحله یک هشتم نهایی:**دور رفت*دوشنبه 17 اردیبهشتالجزیره امارات - پرسپولیس ایران / ساعت 18:30 السد قطر - الاهلی عربستان / ساعت 18:30*سه شنبه 18 اردیبهشتتیانجین چین - گوانگژو چین / ساعت 15بوریرام تایلند - چونبوک کره جنوبی / ساعت 15ذوب آهن ایران - استقلال ایران / ساعت 18:30العین امارات - الدحیل قطر / ساعت 18:30*چهارشنبه 19 اردیبهشتاولسان کره جنوبی - سامسونگ کره جنوبی / ساعت 15کاشیما ژاپن - شانگهای SIPG چین / ساعت 15
**دور برگشت*دوشنبه 24 اردیبهشتپرسپولیس ایران - الجزیره امارات / ساعت 18:30الاهلی عربستان - السد قطر / ساعت 18:30*سه شنبه 25 اردیبهشتگوانگژو چین - تیانجین چین / ساعت 15چونبوک کره جنوبی - بوریرام تایلند / ساعت 15استقلال ایران - ذوب آهن ایران / ساعت 18:30الدحیل قطر - العین امارات / ساعت 18:30*چهارشنبه 26 اردیبهشتسامسونگ کره جنوبی - اولسان کره جنوبی / ساعت 15شانگهای SIPG چین – کاشیما ژاپن / ساعت 15
برچسب ها: لیگ قهرمانان آسیا ، یک هشتم نهایی ، ایران ، کره جنوبی ، چین

منبع: خرداد

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا یک هشتم نهایی ایران کره جنوبی چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده و به مدت شش روز پیگیری می‌شود.   در سومین روز این مرحله دو تیم پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف یکدیگر خواهند رفت که با توجه به برگزاری اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها در مجموعه ورزشی آزادی عبور و مرور تیم‌ها و تماشاگران برای حضور در این مسابقه با کمی مشکل روبرو شد که پس از هماهنگی‌های انجام شده و با همکاری مسئولین مربوطه؛ سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:   دومین دیدار نیمه نهایی تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان که قرار بود ساعت ۱۹ امروز سه‌شنبه هفتم فروردین برگزار شود، به دلیل همزمانی با اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها طی هماهنگی لازم با مسئولین مربوطه و با موافقت سرمربیان دو تیم در راستای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات و عبور و مرور راحت‌تر تیم‌ها و تماشاگران با یک ساعت تاخیر و در ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد. این دیدار به صورت مستقیم از سایت فدراسیون و پلتفرم آنتن پخش خواهد شد.   تماشاگران از ساعت ۱۹:۳۰ می‌توانند برای تماشای این مسابقه وارد مجموعه ورزشی آزادی شوند و از نزدیک نظاره‌گر این رقابت‌های مهیج و حساس باشند.   دو تیم پیکان و فولاد سیرجان روز نخست مرحله نیمه نهایی در قالب دور رفت به مصاف هم رفتند و فولادی‌ها سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا با اقتدار گام نخست مرحله نیمه نهایی را بردارند.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • اعلام برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • جام حذفی| برنامه مرحله یک هشتم نهایی اعلام شد
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال