Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@13:38:12 GMT

پدافند هوایی یمن پهپاد آمریکایی را شکار کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۹۱۱۰

پدافند هوایی یمن پهپاد آمریکایی را شکار کرد

ارتش یمن یک فروند پهپاد پیشرفته آمریکا را در جنوب غرب یمن سرنگون کرد.

خبرگزاری فارس: پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد که یک فروند پهپاد آمریکایی از نوع «ام کیو ۹» را در جنوب غرب یمن ساقط کرد.

ارتش یمن یک فروند پهپاد پیشرفته آمریکا را در جنوب غرب یمن سرنگون کرد.

شبکه المسیره شامگاه چهارشنبه گزارش داد، پدافند هوایی ارتش و کیمته‌های مردمی یمن پهپاد «ام کیو ۹» را در آسمان استان الحُدیده هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استان الحدیده در غرب یمن جای گرفته و میزبان مهمترین بندر یمن به نام بندر الحدیده است.

ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی طی بیش از سه سال تجاوز نظامی به یمن، تلاش کرده این بندر حیاتی را به اشغال خود درآورد.

جنبش انصارالله یمن بار‌ها در مورد تلاش ائتلاف عربستان برای اشغال این بندر هشدار داده و گفته از دست دادن بندر الحدیده به معنای از دست دادن کل یمن است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003N2A

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل چند سایت پدافند هوایی سوریه را هدف قرار داد

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد.   به گزارش ایسنا، وزارت دفاع سوریه اعلام کرد: پدافند دفاع هوایی ما صبح امروز (جمعه) با تجاوز موشکی اسرائیل از سمت شمال اراضی اشغالی مقابله کرد.   وزارت دفاع سوریه تأکید کرد: حملات اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی ما در جنوب را هدف قرار داد و منجر به خسارت‌های مادی شد.   پیش از این منابع اعلام کرده بودند اسرائیل پایگاه‌هایی را در درعا و السویداء هدف قرار داده است.   منابع پیشتر گزارش داده بودند همزمان با انتشار گزارشات درباره نفوذ چند پهپاد در ایران، حملاتی نیز در سوریه و عراق صورت گرفته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسرائیل چند سایت پدافند هوایی سوریه را هدف قرار داد
  • تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه
  • شکار پهپاد ارتش اشغالگر توسط رزمندگان سرایا القدس + فیلم
  • هفته کابوس‌وار پدافند هوایی اسرائیل؛ گنبد آهنین شکار شد/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون در حمله موشکی ایران +فیلم و تصاویر
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • سامانه‌های راداری، موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد
  • سامانه‌های راداری،موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد
  • رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش
  • لحظات شکار پهپاد آمریکایی توسط پدافند هوایی سپاه