Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:39:59 GMT

سارقان سیم برق با دستان بسته

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۹۳۵۳

سارقان سیم برق با دستان بسته

سرهنگ جلیل زبیدی، فرمانده انتظامی ماهشهر با اشاره به وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان بیان کرد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی اذعان داشت: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند 2 سارق حرفه ای را شناسايی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زبیدی با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به 24 فقره سرقت سیم برق اظهار کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر تعامل بين مردم و پليس را سبب بوجود آمدن امنيت پايدار عنوان کرد و از هموطنان خواست هرگونه موارد مشکوک در رابطه با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار را بلافاصله از طريق مرکز فوريت های پليس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسايی و دستگيری آنان در اسرع وقت اقدام شود.

انتهای پیام/گ

شناسایی و دستگیری سارقان سیم برق در ماهشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه شمال شرق تهران

سردار علی ولیپور گودرزی  رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از خانه‌ای در شمال شرق، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پرونده در جریان تحقیقات گفت که خانه را به قصد مسافرت ترک کرده و پس از اینکه به منزل بازگشته متوجه شده که درب منزل تخریب و سارقان اقدام به سرقت طلا و جواهرات و کلیه وسایل خانه جمعا به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال کرده‌اند.

سردار گودرزی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد ۷ مرد جوان با خودرو‌های دنا سفید، پراید و دو دستگاه موتور سیکلت طی ۵ روز متوالی در محل حاضر و اقدام به سرقت کلیه لوازم شاکیه کرده و متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آن‌ها به خانه‌های زیادی در تهران دستبرد زده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه متهمان را در تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آن‌ها را طی عملیات‌های پلیسی دستگیر کردند.

وی فزود: متهمان پس از انتقال به اداره پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از خانه شاکی به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت متذکر شد: در بررسی‌های اولیه از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه از جمله، طلاجات، جواهرات، تلویزیون و فرش کشف شد؛ در بررسی‌های بیشتر نیز مشخص شد که سردسته باند با مقداری از پول‌های سرقتی خودرو تیبا دو خریده است.

سردار گودرزی خاطر نشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • (عکس) کشف اشیای عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در گیلان
  • اشیای عتیقه هزاره نخست قبل از میلاد در گیلان کشف شد
  • دستگیری مرد زن نما در گنبد کاووس
  • دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت در سنندج
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای خانه شمال شرق تهران