Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@17:26:29 GMT

مرگ جوان ایرانی در درگیری با اتباع افغان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۹۴۵۶

مرگ جوان ایرانی در درگیری با اتباع افغان

در پی درگیری میان چند تن از اتباع کشور افغانستان با جوانی ایرانی، این فرد جان خود را از دست داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حوالی ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه ماموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر از مرگ جوانی حدودا ۱۸ ساله در بیمارستان هفتم تیر باخبر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با رسیدگی به این پرونده، عوامل پلیس آگهی و بازپرس ویژه قتل نیز در محل حاضر شده و در تحقیقات اولیه ماموران کلانتری مشخص شد مقتول بر اثر جراحات ناشی از برخورد قمه با سرش جان خود را از دست داده است.

در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس مشخص شد که تعدادی از اتباع کشور افغانستان در یکی از کارگاه‌های ضایعات پلاستیک در باقرشهر بر سر این ضایعات با این جوان ایرانی درگیر شده و یکی از آنان با وارد کردن ضربات قمه به سر او سبب مرگش شده است.

در ادامه ۱۰ نفر از افراد حاضر در این نزاع را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند که قاتل از میان آنان شناسایی شد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد: در حال حاضر پرونده این افراد برای بررسی بیشتر به اداره دهم پلیس آگاهی تحویل داده شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل اتباع بیگانه نزاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)

به گزارش ورزش سه، با برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، برای اولین بار تیم ملی فوتسال حتی روی سکوها هم با برنامه ظاهر شد و حضور یکی از سرمشوق‌های تیم ملی و اقلام هواداری توزیع شده و اقدامات فرهنگی باعث شد تا تصویر متفاوتی از تماشاگران ایرانی خلق کنند.

در حالیکه جز کشور میزبان تایلند در سایر مسابقات تماشاگران کم تعدادی روی سکوها برای حمایت از کشورهایشان حضور دارند، تشویق یکپارچه ایرانیان حاضر در بانکوک حال و هوای ویژه‌ای به مسابقات ایران بخشیده است. آنها شب گذشته در رفتاری متفاوت بعد از پیروزی ملی‌پوشان مقابل ازبکستان، به تشویق بازیکنان حریف که بعد از شکست در حال اشک‌ریختن بودند پرداختند که شگفتی و تحسین حاضران در استادیوم را به همراه داشت.

هواداران ایرانی حاضر در بانکوک که به خوبی برای این مسابقات سازماندهی شده‌اند همچنین در پایان هر مسابقه به جمع‌آوری زباله‌های تولید شده می‌پردازند و چهره‌ای محترم از فرهنگ ایران نزد حاضران در این مسابقات ایجاد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • قهرمان اسبق جودو درگذشت؛ امیر ملکی پور کیست و چرا درگذشت؟!
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان