Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@20:28:16 GMT

ورود امن به ویندوز ۱۰ بدون نیاز به کلمه عبور

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۳۹۵۰۹

ورود امن به ویندوز ۱۰ بدون نیاز به کلمه عبور

شرکت مایکروسافت به روزرسانی تازه ای برای ویندوز ۱۰ خود عرضه کرده که با پشتیبانی از استاندارد فیدو ۲ کاربران را از ورود کلمات عبور بی نیاز می سازد.

به گزارش انگجت، با استفاده از این استاندارد کاربران برای ورود به رایانه های مجهز به ویندوز ۱۰ به خصوص در محیط های کاری و حرفه ای نیازی به وارد کردن کلمه عبور ندارند و باید از حافظه های فلاش یو اس بی به عنوان کلید امنیتی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کلیدهای امنیتی از طریق اتصال به Azure Active Directory مایکروسافت عمل کرده و هر بار یک کلید امنیتی خاص برای ورود به ویندوز در اختیار قرار می دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، پیش از این هم مایکروسافت برای تسهیل امکانات امنیتی ویندوز ۱۰ و بی نیاز کردن کاربران از تایپ کلمات عبور به آنها امکان داده بود تا از دستیار صوتی ویندوز هلو استفاده کنند.

استاندارد تایید هویت تحت وب FIDO ۲.۰، استانداردی است که مایکروسافت پیش از این در مرورگر Edge خود نیز به کار گرفته بود تا کاربران برای استفاده از این مرورگر هم نیازی به وارد کردن کلمات عبور نداشته باشند. برخی رقبای این شرکت و سازندگان مرورگرهای اینترنتی رقیب هم در حال چنین اقداماتی هستند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیستم عامل ویندوز ویندوز ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلبه بر عفونت سینوس بدون نیاز به دارو

به گزارش خبرآنلاین،مهمترین علائم سینوزیت درد پیشانی و صورت، کاهش حس بویایی، گرفتگی بینی، ترشحات سبز رنگ بینی، احساس پری و سنگینی صورت و تب بالای ۳۸.۵ درجه است.

عصرایران در خبری نوشت:در شرایطی که آنتی‌بیوتیک‌ها اغلب برای درمان عفونت‌های سینوسی تجویز می‌شوند، روش‌های طبیعی متعددی نیز برای تسکین علائم و تسریع روند بهبودی وجود دارد. در این مطلب، به بررسی برخی از موثرترین درمان‌های طبیعی برای سینوزیت می‌پردازیم.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902737

دیگر خبرها

  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • دانش‌بنیان‌ها برای توسعه قدرت فناورانه چه امکاناتی نیاز دارند؟
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • رمز‌های عبور‌امن سدی مقابل هکر‌ها
  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • غلبه بر عفونت سینوس بدون نیاز به دارو
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج