Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - ناپولی با استفاده از توقف یوونتوس توانست فاصله در صدر جدول سری آ را کاهش دهد. 

به گزارش وبسایت نود، هفته سی و سوم سری آ با برگزاری ۸ بازی در ساعت ۲۳:۱۵ به پایان رسید. در مهمترین بازی تیم یوونتوس با نتیجه تساوی ۱-۱ در خانه کروتونه متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساندرو در دقیقه ۱۶ تک گل یووه را بثمر رساند. یووه با این نتیجه ۸۵ امتیازی شد تا اختلاف در صدر به ۵ امتیاز برسد. 

در دیگر بازی مهم تیم ناپولی با نتیجه ۴-۲ مقابل اودینزه پیروز شد تا اختلاف با صدر را به امتیاز برساند. تیم رم با نتیجه ۲-۱ از سد جنوا گذشت و تیم لاتزیو هم در یک بازی پرگل با نتیجه ۳-۴ از سد فیورنتینا گذشت. فیورنتینا از دقیقه ۷ و لاتزیو از دقیقه ۱۴ با ده نفره بازی را دنبال کردند.

تیم میلان هم با نتیجه ۱-۱ در خانه تورینو متوقف شد. بوناونتورا در دقیقه ۹ تک گل میلان را بثمر رساند. تیم میزبان در دقیقه ۹۰ ده نفره شد. تیم ورونا با یک گل مغلوب ساسولو شد و بولونیا در خانه سمپدوریا مغلوب شد. تیم اسپال هم در خانه به نتیجه تساوی بدون گل مقابل کیه وو رضایت داد. 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۳۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا بُرد و امیدوار ماند

تیم فوتبال بارسلونا با یک گل کادیز را از پیش رو برداشت.

به گزارش مشرق، در ادامه هفته سی‌ویکم لالیگا اسپانیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه‌شب کادیز میزبان بارسلونا بود.

ژاوی در این دیدار به برخی از ستاره‌های خود استراحت داد تا دستش برای بازی با پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز باشد.

در نیمه نخست این بازی و در دقیقه ۳۷، ژوائو فلیکس با یک ضربه برگردان تماشایی دروازه کادیز را باز کرد تا این بازی با همین نتیجه و در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم به پایان برسد.

با این نتیجه بارسلونا با ۷۰ امتیاز در رده این هفته را به پایان برد، آنهم در شرایطی که ۸ امتیاز از رئال کمتر دارد و چشم به هفته‌های آتی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • ببینید | توقف میلان در خانه ساسولو
  • میلان بازی باخته را به تساوی کشاند
  • توقف میلان در خانه ساسولو
  • ناپولی در خانه متوقف شد
  • بارسلونا بُرد تا امیدوار بماند؛ اختلاف با کهکشانی‌ها به ۸ رسید
  • بارسلونا بُرد و امیدوار ماند
  • ثبت یک نتیجه ناامید کننده دیگر در کارنامه یوونتوس