Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@13:52:39 GMT

بیژن طاهری : حیف است رحمتی، حیدری و منتظری پیر شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۰۲۲۳

بیژن طاهری : حیف است رحمتی، حیدری و منتظری پیر شوند

بیژن طاهری، دستیار ایرانی شفر گفت:حذف یک تیم ایرانی توسط نماینده کشورمان تلخ است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال از گروه مرگ مقتدرانه صعود کرد تا وینفرد شفر توانایی‌اش را به رخ بکشد. او مجموعه‌ای شکست‌خورده را تحویل گرفت و حالا کار را به جایی رسانده که گروهی از هواداران این تیم مدعی هستند اگر شفر از ابتدای فصل سرمربی تیم‌شان بود، الان مدعی شماره یک قهرمانی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازگشت کاروان آبی‌ها به تهران فرصت کوتاهی دست داد تا با بیژن طاهری ، دستیار ایرانی شفر، گپ بزنیم.
* گروه مرگ و صعود استقلال؛ اتفاقی که تا چند ماه قبل کمتر کسی تصورش را می‌کرد!
بیژن طاهری:

گروه ما واقعاً گروه مرگ بود اما بچه‌ها زحمت کشیدند و شفر هم طوری برنامه‌ریزی کرد که در هر بازی تاکتیک جداگانه و برتری داشته باشیم. مقابل العین نیز باید در همان امارات بازی را می‌بردیم اما داور نگذاشت. ما الهلال را در حالی بردیم که ۳ مهره اصلی خود را نداشتیم. سیدمجید حسینی که مصدوم بود، روزبه و امید هم محروم ولی بچه‌ها واقعاً عالی کار کردند و به معنای واقعی کلمه در سطح بین‌المللی ظاهر شدیم و مزدش را هم گرفتیم. الهلال حذف شد ولی انصافاً تیم خوبی بود. الهلال همیشه الهلال است. گروه استقلال گروه مرگ بود ولی برای‌مان به گروه خوشبختی و زندگی بدل شد. این اتفاقی بود که به لطف تلاش همه مجموعه رخ داد.

* عمق دفاع استقلال در بازی دوشنبه ناهماهنگ بود.

بیژن طاهری :

خط دفاع ما در این چند هفته به دلیل مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها دچار تحول شد و بسیاری از این تغییرات اجتناب‌ناپذیر بود اما فراموش نکنید آرمین سهرابیان مهره جوانی است که باید به او زمان داد و اعتماد کرد. از طرف دیگر بازی دوشنبه ثابت کرد حیف است رحمتی، حیدری و منتظری پیر شوند. این سه نفر واقعاً تیم را خوب درون زمین هدایت کردند و نقش مؤثری در کامیابی استقلال داشتند. حالا آنها توانایی و تجربه را به اتفاق همدیگر دارند و امیدوارم همچنان بتوانند به استقلال کمک کنند.

* مرحله بعد لیگ قهرمانان انتخاب شما ذوب‌آهن است یا لوکوموتیو؟ (این مصاحبه قبل از آغاز بازی‌های دیروز انجام شد.)
بیژن طاهری :

برای‌مان فرقی نمی‌کند. تیمی که می‌خواهد صعود کند، در هر بازی به نیت برد وارد زمین خواهد شد. این که ذوب‌آهن حریف ما شود یا لوکوموتیو چندان مهم نیست چون هر دو تیم قطعاً شایسته بوده‌اند که تا اینجا بالا آمده‌اند. البته اگر با ذوب‌آهن مواجه شویم، از این که یک تیم ایرانی توسط تیم دیگری از کشورمان حذف شود، ناراحت می‌شوم. من خودم در دوران بازیگری همراه با محمدان بنگلادش، پرسپولیس را حذف کرده‌ام و حس آن روزها هنوز یادم هست. البته الان فعلاً به پیکان فکر می‌کنیم و بعد از آن در اندیشه سپاهان خواهیم بود. تازه پس از این دو جدال حساس لیگ برتر نیز فینال جام‌حذفی با خونه‌به‌خونه را داریم. وقتی این سه بازی تمام شد آن وقت سر فرصت به لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بیژن طاهری استقلال لوکوموتیو استقلال بیژن طاهری دستیار ایرانی شفر لوکوموتیو وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت بیژن حیدری در بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: به نظرم حیدری اشتباه تاثیرگذاری در این بازی نداشت. او بازی بزرگی را قضاوت کرد و برخلاف قضاوت‌های قبلی اش در این بازی عصبانی‌تر داوری کرد و قضاوتش کولینایی بود. در دقیقه ۵۶ وقتی عالیشاه خطایی را در محوطه جریمه سپاهان بدون توپ روی یزدانی انجام داد به جای اینکه حیدری بیاد و به عالیشاه کارت بدهد مثل کولینا بر سر عالیشاه فریاد زد و تذکر سفت و سختی به او داد که من یاد برخورد های کولینا با بازیکنان افتادم.

او افزود: از همان جا امید عالیشاه تحت نظر رفت و تقریبا در همه صحنه‌های درگیری حضور داشت. وقتی دقیقه ۸۱ آن درگیری به وجود می‌آید داور هیچ شکی ندارد که باید به او کارت قرمز بدهد. اگرچه من اعتقاد دارم که آن صحنه اخراج سختگیرانه بود، اما وقتی داور با کمک داور مشورت کرد تصمیم درستی گرفت و عالیشاه عامل درگیری بود که با دستش به صورت بازیکن سپاهان زد. به طور کلی اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود.

سلیمانی تصریح کرد: به نظرم حیدری چند اشتباه هم در صحنه‌های مختلف زمین مسابقه داشت، اما چون تاثیرگذار نبود زیاد روی آن حساسیت به خرج داده نشد. مثلا در نیمه اول وقتی رامین رضاییان توپی را شوت کرد و بیرانوند آن را دفع کرد و کرنر شد، اما دارو ضربه دروازه اعلام کرد و رضاییان فریاد بر کمک داور می‌زد که باید کرنر اعلام می‌شد و تیم داوری در این صحنه اشتباه کرد. در نیمه دوم کمک داور آفسایدی را از مهدی ترابی قبل از تعویض شدنش اعلام کرد که اشتباه بود. لحظه‌ای که توپ برای مهدی ترابی ارسال شد او در وضعیت آفساید قرار نداشت و ۲ بازیکن دیگر پرسپولیس در وضعیت آفساید بودند که کمک داور اول این بازی اشتباه کرد.

کارشناس داوری گفت: اخراج مربی سپاهان از نیمکت فنی به خاطر شدت اعتراضش بود و از محوطه فنی خارج شد و به زمین مسابقه وارد شد. این تصمیم در پی ۲ کارت زرد انجام شد و کارت زرد اول فنی بود، اما کارت زرد دوم به خاطر شدت اعتراض داده شد و در نهایت از زمین مسابقه اخراج شد. در مجموع قضاوت خوبی را از بیژن حیدری شاهد بودیم و تاثیری در نتیجه بازی نداشت.

سلیمانی درباره اینکه فرشاد احمد زاده بعد از دریافت کارت زرد به بازیکن پرسپولیس تکل زد و نباید به او کارت زرد دوم داده می‌شد، گفت: به طور معمول داورها در دادن کارت زرد اول راحت‌تر اخطار می‌دهند و کارت زرد دوم را سختگیرانه‌تر می‌دهند، چون به جای اخراج سعی می‌کنند بازی را مدیرت کنند. حیدری هم می‌خواست بازی را مدیریت کند. اگر احمد زاده کارت زرد اول را نداشت در آن صحنه به او کارت داده می‌شد.

کد خبر 848915 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد