Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@19:16:45 GMT

بي‌ام‌دبليو چين ميزبان مديران سايپا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۰۳۲۶

بي‌ام‌دبليو چين ميزبان مديران سايپا شد

خبرگزاري آريا - مديرعامل گروه خودروسازي سايپا و هيئت همراه از کارخانه توليد محصولات بي‌ام‌دبليو در چين بازديد کرد.به گزارش سايپا نيوز؛ مهندس جهرودي در ادامه سفر خود به چين که باهدف بازديد از شرکت هاي همکار گروه خودروسازي سايپا در اين کشور صورت گرفته، از شرکت بي‌ام‌دبليو چين که شريک تجاري برليانس به‌شمار مي‌رود بازديد کرد و در جريان فعاليت‌هاي اين شرکت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برليانس همکار گروه خودروسازي سايپا در ايران محسوب مي‌ شود که در حال حاضر 4 مدل خودرو از محصولات اين شرکت در گروه سايپا توليد مي‌شود که با استقبال گسترده مشتريان مواجه شده است.
برليانس شريک تجاري کمپاني بي‌ام‌دبليو آلمان مي باشد و طراحي محصولات خود را با همکاري اين برند معتبر آلماني انجام مي‌دهد.
بي‌ام‌دبليو در سال 2016 توانسته چهار محصول مختلف خود را در تيراژ 400 هزار دستگاهي با همکاري برليانس در کشور چين توليد کند و صادرات يکي از جديدترين محصولات سري يک خود به امريکاي شمالي را نيز از طريق همين مجتمع توليد خودرو در چين آغاز کرده است.
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در اين بازديد باحضور در بخش‌هاي پرس شاپ، خط رنگ و خط مونتاژ کارخانه بي‌ام‌دبليو چين، در جريان امکانات، قابليت‌ها و توانمندي‌هاي اين شرکت قرار گرفت.
محسن جهرودي روز گذشته نيز در بازديد از شرکت برليانس و ديدار با مديرعامل و رئيس هيأت‌مديره اين شرکت، آمادگي گروه خودروسازي سايپا را براي گسترش همکاري ها و توليد محصولات جديدتر برليانس با مشارکت قطعه سازان ايراني اعلام کرده بود.


آدرس کانال خبري سايپا نيوز: telegram.me/saipanews_com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد 85 گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ 1403/02/11پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا