Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@21:25:54 GMT

امکانات رایگان پیام‌رسان‌های داخلی فراهم شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۰۳۵۷

امکانات رایگان پیام‌رسان‌های داخلی فراهم شد

ساعت24 -مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفته که در راستای حمایت از کالا و خدمات داخلی امکانات پیام‌ رسان‌های داخلی همچون محل استقرار سرورها و پهنای باند و اینترنت توسط این شرکت ارتباطات به صورت رایگان فراهم می‌شود.

صادق عباسی شاهکوه گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای در بستر ارتباطی رخ داده است و این امکانات خصوصا در مورد اپراتورها قابل مقایسه با قبل نیست؛ اما مردم عزیز کشورمان لیاقت پیشرفت بیشتر، در همه عرصه ها را دارا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برخورداری از مدیریت جهادی در این شرکت تاکید کرد و گفت: استراتژی شرکت ارتباطات زیرساخت این است که فعالیت‌های ارتباطی را انحصاری نکند، بلکه خدمات با کیفیت و قیمت ارزان ارائه شود تا انتخاب برتر و اول تمامی ذینفعان بخش باشد.

عباسی شاهکوه حرکت رو به جلو در مسیر ارتقای خدمات را ضروری برشمرد و افزود: در راستای حمایت از کالا و خدمات داخلی هم اکنون امکانات پیام رسان‌های داخلی همچون محل استقرار سرورها، ظرفیت IXP داخلی و پهنای باند و اینترنت را شرکت ارتباطات زیرساخت به صورت رایگان فراهم می‌کند و این باعث افتخار ماست تا سیاست‌های کشور را به بهترین نحو اجرا کنیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، به تعهداتی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران برعهده این شرکت گذاشته اشاره کرد و افزود: خوشبختانه از برنامه عقب نیستیم؛ اما نیازمند حرکت رو به جلو، برای خدمت‌رسانی بهتر هستیم.

وی با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت، هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات است، افزود: لازم است برای پیاده‌سازی این شبکه آمادگی کامل داشته باشیم و شرایط مناسب برای دارندگان محتوای داخلی را فراهم کنیم.

منبع:ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش زیادی از حملات هکری رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی خنثی شد

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره تهدید های هکری رژیم صهیونیستی بیان کرد: اگر این رژیم میتوانست اقدامی انجام دهد اما در حوزه ارتباطات بخش زیادی از حملات هکری توسط رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی کشور خنثی شده است.

وی ادامه داد: وزارت ارتباطات در این مدت بی سابقه‌ترین حملات هکری را به زیر ساخت‌های ارتباطی کشور تجربه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • فیبر نوری ویژه کسب و کارها را افزایش می دهیم
  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب خواهد شد | پوشش فیبر نوری؛ بیش از ۷ میلیون خانوار
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • بخش زیادی از حملات هکری رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی خنثی شد
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم