Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@23:45:04 GMT

زایمان عجیب زندانی زن در یکی از بیمارستان های تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۰۵۹۲

زایمان عجیب زندانی زن در یکی از بیمارستان های تهران

ساعت24 -جسد نوزاد فوت شده زن بزهکار پس از تولد در یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

 چند روز قبل بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از مرگ نوزاد تازه به دنیا آمده‌ای در یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران با خبر شد.

بررسی‌ها نشان داد روز ششم فروردین‌ماه زن بزهکاری از زندان برای زایمان به بیمارستان منتقل می‌شود، اما نوزاد هفت‌ماهه او پس از بدنیا آمدن فوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مشخص شد این زن پس از بهبودی دوباره به زندان منتقل می‌شود پس از این کارکنان بیمارستان برای تعیین و تکلیف جسد نوزاد از بازپرس جنایی درخواست کمک می‌کنند. 
با اعلام این خبر بازپرس جنایی دستور داد جسد نوزاد ابتدا برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و پس از انجام آزمایش‌های لازم دفن شود

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان از فوت یک شهروند براثر طوفان ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

فرزانه کوشا اظهار کرد: وزش باد شدید امروز در زاهدان موجب شد یک دیوار بر روی تعداد هفت نفر از همشهریان زاهدانی سقوط کند.

وی ادامه داد: این افراد توسط خانواده به بیمارستان منتقل شدند که پس از معاینات و اقدامات درمانی یک نفر فوت، یک نفر ترخیص و پنج نفر در اورژانس بستری شدند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان گفت: به دنبال فروریختن دیوار به دلیل وزش باد، مریم براهویی ۱۳ ساله بدون علائم حیاتی به بیمارستان منتقل و با وجود انجام عملیات احیا توسط پزشکان متاسفانه فوت شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد