Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@08:33:04 GMT

شهدا مفتخر به کسب خوشرنگ‌ترین مدال تاریخند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۰۹۱۱

شهدا مفتخر به کسب خوشرنگ‌ترین مدال تاریخند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با دکتر محمد خرم مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران و مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، دیدار و گفتگو کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین در ابتدای دیدار اظهار کرد: در طول یکسال اخیر اتفاقات قابل توجهی در منطقه رخ داده و این امر به برکت شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که با از خودگذشتگی، رفاه و آسایش را به جامعه هدیه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرکوند افزود: در دل خانواده بزرگ ورزش شهرستان ورامین، شهدایی جای دارند که مفتخر به کسب خوشرنگ ترین مدال تاریخند و آن افتخار، جانفشانی در راه ایران اسلامی می باشد.

وی گفت: باید همواره نام و جایگاه این عزیزان ارج نهاده شود و با برپایی یادواره های متعدد و مختلف، رسم و رسوم دلاورمردیشان برای نسل جدید بازگو گردد.

رییس اداره ورزش و جوانان اشاره کرد: ورامین بعنوان یک شهر ارزشی، پیشرو در شهیدپروری بوده و تقدیم جوانان بخصوص لاله های ورزشکاران در دوران 8 سال دفاع مقدس نشان از ولایت مداری مردم این خطه دارد.

شیرکوند اظهار داشت: شاید کمتر بتوان تیمی را یافت که تمام بازیکنانش به درجه رفیع شهادت نائل شده اند، ولی در شهرستان ورامین تیم فوتبال فجر، این افتخار را با خود به همراه داشته است.

این مسوول ادامه داد: خانواده شهید گودرزی از ملی پوشان اسبق کشورمان که در تیم صنعت نفت حضور داشته در این شهر ساکنند و این خود یک افتخار برای خانواده فوتبال محسوب می گردد.

وی گفت: این امکان وجود دارد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر مراسمی با عنوان یادواره شهداء فوتبال برگزار نماییم.

رییس اداره ورزش و جوانان در ادامه افزود : پیشکسوتان ورزشی نیز جزو شاخص های هر جامعه ای محسوب می شوند و دارای ارج و قرب فراوانی بوده اند و باید تحت هرشرایطی جایگاهشان محفوظ بماند.

شیرکوند اشاره داشت: این اداره با تمام وجود برای حفظ حرمت این عزیزان تلاش خواهد نمود که در ادامه روند برنامه های پیش رو، قطع به یقین منشوری را تدوین خواهیم نمود تا بتوانیم دینمان را به یادگاران گذشته ورزش ادا نماییم.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین در پایان اشاره کرد: باید از حمایت های حضرتعالی در جذب و  حمایت از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در بعد معنوی، رفاهی و بخصوص استخدامی تقدیر نمود.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران پس از شنیدن سخنان شیرکوند گفت: جای بسی خوشحالیست در شهری به خدمت مشغولید که دارای جایگاه ویژه ای در عرصه شهادت پروری است و مسوولی همچون ابراهیم شیرکوند از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس سکاندار ورزش ورامین است.

محمد خرم افزود: با توجه به وجود شهدای گرانقدر در منطقه، این شرایط وجود دارد تا بتوان آنچه در شان و جایگاهشان است را به مرحله اجرا درآورده و بتوان با برپایی یادواره، همچنان یادشان را زنده نگاه داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم هرچه زودتر شاهد برگزاری مراسمی برای یابود این عزیزان پایه ریزی گردد و در اینصورت خود را موظف و مکلف به حضور در مراسم میدانیم.

مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در ادامه یادآور شد: با توجه به تصدی مسوولیت پیشکسوتان و قهرمانان کشوری، این شرایط مهیاست تا به بررسی مشکلات این قشر پرداخته و در راستای کمک به قهرمانان سالیان نه چندان دور و فعلی منطقه، زمینه های لازم را فراهم آوریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان پیشکسوتان جانبازان شاخص وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود

به گزارش ورزش سه، او با توجه به اهمیت سازمان مطبوعش اولین سخنران این مراسم بود که با ازدحام عجیب و غریب در حال برگزاری است. خلاصه صحبت های بازیان به شرح زیر است.

ابراهیم بازیان در ابتدا گفت: امروز یک روز تاریخی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه مسئولان مربوطه، امروز قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید. امیدوار هستیم  پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد.

وی افزود: بعد از هشت بار مزایده، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، همسو با وزارت ورزش و جوانان با نگاهی همه جانبه با یک اراده کمتر از دو ماه، این واگذاری را به ثمر رساند.

رییس سازمان خصوصی با تاکید به تلاش دولت برای حل این مشکل، خاطرنشان کرد: گام اول واگذاری و مردمی سازی دو باشگاه در دولت سیزدهم انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید به این زودی دو باشگاه واگذار نمی‌شدند.

او ادامه داد: یک کنسرسیوم نفتی شامل سهامداران هولدینگ خلیج فارس اعلام آمادگی برای مالکیت ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال کرد و در ادامه مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفت. مشخصات قیمت و اقساط مربوطه قبلا اعلام شده و به استحضار عموم خواهد رسید.

وی در پایان گفت: آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و آقای هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیگیر لحظه به لحظه این انتقال بودند.

دیگر خبرها

  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید