Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش‌ و پرورش خبرگزاری فارس از پایان طرح «نوروزبانان بی نوروز» خبر داد و اظهار داشت: تعدادی از فرهنگیان از طرح «نوروزبانان بی نوروز» در فاصله 21 تا 27 فروردین استفاده کردند.
وی ادامه داد: این افراد علاوه بر تخفیف 80 درصدی از هتل‌های 3 تا 5 ستاره، مشمول تخفیف 30 درصدی از رستوران‌ها هم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی فر افزود: شهرهای مشهد، کیش، یزد، اصفهان و قشم از جمله شهرهایی بودند که بیشترین مسافران طرح «نوروزبانان بی نوروز» را به خود اختصاص داده اند.
وی در خصوص آمار استفاده کنندگان از طرح «نوروزبانان بی نوروز»، گفت: اوایل هفته آینده آمار ارائه می‌شود.
به گزارش فارس، پیش از این آموزش‌ و پرورش اعلام کرده بود: طرح «نوروز بانان بی نوروز» در راستای توجه به منزلت اجتماعی فرهنگیان، ارتقای طیب خاطر و حمایت از خانواده های تمام کسانی که نتوانسته اند به دلایل مختلف در سفرهای نوروزی، مکانی را به عنوان مقصد سفر انتخاب کنند، با تخفیف ویژه در راستای تقویت و توسعه گردشگری و صنعت توریسم برای اولین بار به عنوان بسته  رفاهی، به مورد اجرا خواهد گذاشت.
وزارت آموزش و پرورش در راستای مساعدت و مشارکت رفاهی به دانش آموزانی که قصد سفر به همراه خانواده ها داشته باشند، ضمن اعطای  مرخصی تحصیلی، فرصت بهره مندی و استفاده از تخفیف 80 درصدی را به منظور اقامت در مراکز رفاهی و هتل های 3 تا 5 ستاره را تقدیم اولیا خواهد کرد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از شرکت ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله‌ی اول آزمون سراسری در این استان خبر داد.

«علی درویشی» در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری در شهرستان های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی گفت: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی  در روزهای پنجشنبه و جمعه  ۶ و ۷  اردیبهشت ماه  برگزار می‌گردد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه  امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی گفت:  از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش  میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد