Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دهگلان در بازدید ار واحد های تولیدی بر حمایت از آنان و رفع بیکاری شهرستان تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، فرماندار دهگلان  به همراه  ادارات صنعت، معدن تجارت، منابع آب، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، اداره برق از واحدهای تولیدی شرکت مهر پویش آوالان و شرکت تعاونی 625 کرژ صنعت در شهرک صنعتیدهگلان بازدید نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



   جمال ارشدی ضمن بازدید از واحدهای تولیدی با اطلاع مشکلات از مدیران این شرکتها خواستار بیان مشکلات و موانع سر راه تولید شد.


جماعتی مدیر کارخانه مهر پویش آوالان شهرک صنعتی دهگلان اظهار داشت: ظرفیت این کارخانه در 3 شیفت کاری ظرفیت ایجاد اشتغال برای 157 ال 160 نفر نیروی کار دارد.


وی با اشاره به اینکه برای خرید ماشین آلات داخلی تاکنون یک ریال ارزی و ریالی دریافت نکرده اند بلکه از منابع داخلی شرکا تامین شده، گفت: برای دریافت تسهیلات در بحث مستحدثات از بانک ملت با مشکلات و موانع  بسیار روبرو هستیم.


 فرماندار دهگلان حین نگرانی مدیر کارخانه مهر پویش آوالان خواستار تشریح مشکلات شد که برای حل آن به چه کمکی نیاز دارد.


جماعتی اظهار داشت: مشکل ما سرمایه در گردش است که باید یکی از بانکهای متولی برای ثبت سفارش شود که در حال حاضر دو بانک صندوق کار آفرین امید و بانک صادرات اینکار را متقبل شده اما تاکنون هیچ کاری انجام نشده است.


 وی در ادامه گفت: ما حدود 2 میلیارد تومان سرمایه در گردش و مصوبه 10 میلیاردی داریم که اگر 2 میلیارد سرمایه در گردش در اختیار داشته باشیم مشکل ما حل خواهد شد.


فرماندار دهگلان پس از بیان مشکلات مدیر واحد تولیدی گفت: در فرمانداری شهرستان بخش کارگروه رفع موانع تولید فعال شده است  که مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در سطح شهرستان و حتی استان هم  پیگیری و حلخواهد شد.


جماعتی ضمن اشاره به یکی دیگر از مشکلات کارخانه اظهار اداشت: که با قطعی برق و آب بیشتر مواجه هستیم و درهنگام قعطی برق به ما اطلاع داده نمی شود و خواستار حل این مشکل شد.


 فرماندار دهگلان از مدیر برق شهرستان حاضر در کاخانه خواست دلیل وعلت قطعی برق را پیگیری نموده و هرچه سریعتر مشکل این واحد تولیدی را حل نمایند.


 ارشدی اظهار داشت: ما در حوزه بخش خصوصی هیچگونه مشکلی نداریم و آماده کمک و حمایت  از این بخش درشهرستان دهگلان هستیم.


 وی در ادامه گفت: مردم دهگلان  این انتظار را دارند با توجه به اینکه این واحدها در جغرافیای شهرستان است بیشتراز نیروی بیکار این منطقه بکار گیری شود که با اختصاص سهم ویژه 30 الی 40 درصد نیروی کار از این منطقه و بقیه از سایر   شهرستانهای استان باشد.

 

 مدیر واحد تولیدی مهر پویش آوالان ضمن تشکر از توجه ویژه فرماندار دهگلان به واحدهای تولیدی گفت: بازدید مدیران از واحدهای تولیدی و شنیدن بیان مشکلات جهت رفع آن باعث دلگرمی تولید کننده می شود و اینحرکات نشانه بزرگواری مدیران ارشد استان و شهرستان است.

 

  فرماندار دهگلان در بازدید از شرکت تعاونی کرژ صنعت:با تمام توان از واحدهای تولیدی حمایت می شود


  ارشدی فرماندار دهگلان در بازدید دوم امروز از شرکت تعاونی  625 کرژ صنعت ( تولید بلوک سبک هبلکس)  از نزدیک خواستار بیان موانع و مشکلات و راه حل برای آن شد.


 ایرج گویا مدیر شرکت تعاونی " کرژ صنعت"  اظهار داشت برای احداث این واحد تولیدید مبلغ 6 میلیارد تومان  تسهیلات از بانک توسعه تعاون دریافت شده است.


 وی افزود: واحد تولیدی "بتن  سبک هبلکس"  تولید کننده بلوک سبک، عایق گرما ، سرما و صوت می باشد که اگر مشکل سر راه نباشد در آبان ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و قادر به ایجاد اشتغال برای 40 الی 50 نفر در یک شیفت کاری خواهد شد.


وی با اشاره به مشکل آب و برق این واحد تولیدی از فرماندار دهگلان خواستار حل این مشکل شد و گفت:  پرداخت هزینه انشعاب این واحد تولیدی به صورت یکجا برای ما مشکل است.


 فرماندار دهگلان  ضمن شنیدن بیان مشکلات گفت: آنچه که درتوان فرمانداری و ادارات ذیربط شهرستان باشد انجام خواهد شد و از مدیر برق شهرستان خواست هزینه انشعاب برق این واحد تولیدی به صورت تقسیط باشد.


 
  جمال ارشدی فرماندار دهگلان با بیان اینکه با تمام توان از واحدهای  تولیدی وبخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال و رفع  بیکاری شهرستان تلاش خواهد شد از مدیر واحد خواست توان و ظرفیت نیروی انسانی شهرستان مد نظر باشد زیرا هدف همه  ایجاد فرصت شغلی برای افراد بیکار است.

 

انتهای پیام/


 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.
وی افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.
علایی تصریح کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان