Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: فردی با ظاهری آراسته و در دست داشتن یک قوطی ۴ لیتری در کنار خیابان‌ها به بهانه اتمام سوخت می‌ایستاد و با سوار شدن در خودروی رانندگان خانم وسایل قیمتی آنها را به سرق می‌برد؛ این فرد توسط ماموران دستگیر شد. ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن یاردوستی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وصول چندین گزارش مبنی بر اینکه فردی با ظاهری آراسته و در دست داشتن یک قوطی 4 لیتری در کنار خیابان‌ها می‌ایستد و به بهانه اتمام سوخت از رانندگان خانم تقاضای انتقال او به جایگاه سوخت را می‌کند و در بین راه کیف پول، گوشی تلفن همراه، اسناد و مدارک وهر گونه اموال با ارزش داخل خودروی آنها را سرقت می‌کند و متواری می‌شود، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 16 اصفهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این فرد سارق خودروهایی که راننده آنها خانم بوده را به‌عنوان طعمه قرار می‌داده که مالباختگان با حس انسان دوستی و عمل خیر اقدام به انتقال وی کرده که در مسیر انتقال سارق با شیوه و شگرد خاصی حواس راننده را پرت و نقشه خود را عملی می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: ماموران با دریافت مشخصات ظاهری این فرد شیاد و به کارگیری تیم‌های گشتی محسوس و نا محسوس، سرانجام وی را که با قوطی 4 لیتری و ظاهری شیک کنار خیابان ایستاده بود مشاهده می‌کنند.

وی بیان کرد: سارق که در صدد تکرار عمل مجرمانه خود با شیوه و مهارت خاص خود بود با مشاهده ماموران سعی در فرار داشت که ماموران بلافاصله وارد عمل شدند و او را دستگیر کردند.

سرهنگ یاردوستی گفت: متهم که فردی 37 ساله بود تاکنون به سرقت از 5 نفر به این شیوه اعتراف کرده که این پرونده در دست بررسی است.

وی از تحویل متهم به پلیس آگاهی اصفهان خبر داد و از شهروندان خواست: اگر با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند برای بررسی موضوع به پلیس آگاهی اصفهان مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

R41346/P1486/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد نادربیگی عنوان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف و موبایل قاپی و کیف قاپی در سطح شهرستان فردیس بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران گشت فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ حین گشت زنی در یکی از مناطق شهرستان فردیس به دو دستگاه موتورسیکلت رنگ پلاک مخدوش به همراه سه راکب مشکوک شدند که پس از تعقیب این دو موتورسیکلت مشاهده شد راکبان با سلاح سرد و اسپری اشک آور اقدام به متوقف کردن یک خودروی پرشیا می‌کنند.

سرهنگ نادربیگی بیان کرد: سارقان زورگیر پس از مشاهده خودروی گشت پلیس اقدام به فرار می‌کنند و در تعقیب و گریز انجام شده یکی از سارقان از سوی پلیس زمین گیر و بلافاصله دستگیر می‌شود و دو سارق دیگر از محل متواری می‌شوند.

جانشین انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: واحد گشت کلانتری ۱۱ مرکزی با تعقیب سارق متواری شده موفق به دستگیری وی و توقف موتورسیکلت متهم می‌شود. در بازرسی از متهمان دو قبضه سلاح سرد قمه و دو دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۷۲ فقره سرقت اعتراف کردند، مطرح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی به مراجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کد خبر 6064700

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس
  • دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد
  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره انواع سرقت
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری ۱۸۷ سارق در کرمانشاه طی نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر