Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر شهیدان ذکریا گمشادزهی و محمدنور رجبیان که در حادثه تروریستی مرز میرجاوه به شهادت رسیدند امروز صبح از مسجد جامع زاهدان به سمت مزار شهدا تشییع شد. ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، صبح امروز مردم شهیدپرور زاهدان پیکر دو شهید حادثه تروریستی مرز میرجاوه را از مسجد جامع زاهدان بر دستان خود به سمت مزار شهدا تشییع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، علما و اقشار مختلف مردم حضور داشتند پیکر شهید ذکریا گمشادزهی به زادگاهش یعنی میرجاوه منتقل و پیکر شهید محمدنور رجبیان در مزار شهدای زاهدان به خاک سپرده شد.

به گزارش تسنیم بامداد سه‌شنبه گذشته در جریان حمله کور تروریست‌ها به برجکی در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان در حومه شهرستان میرجاوه، چهار نفر شهید شدند که دو نفر از بسیجیان طرح امنیت و دو نفراز نیروهای مرزبانی به شهادت رسیدند. پس از این حادثه سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا برای بررسی اوضاع و پیگیری وضعیت مجروحان این حادثه وارد منطقه شد.

صبح دیروز نیز پیکر دو شهید مرزبانی این حادثه یعنی شهیدان وحید حسین‌زاده و ابوالفضل غلام‌پور با حضور فرمانده مرزبانی ناجا، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان به مشهد منتقل پیکر پاک این دو شهید از مقابل مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع شد.

مدیرکل دفتر امور مرزی وزارت کشور نیز روز گذشته با بیان اینکه پاسخ کوبنده‌ای در انتظار تروریست‌هاست مقاومت دلاورمردانه مرزبانان و پاسداران کشورمان دلیل عقب‌نشینی تروریست‌های کوردل دانست و به بر پاسخگویی مسئولان پاکستان درباره حضور اشرار و گروهک‌های مرزی در خاک این کشور تأکید کرد. همچنین خواستار برطرف شدن ضعف مرزبانی در کشور پاکستان شد.

پیش از این نیز سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی ناجا از تماس تلفنی فرمانده مرزبانی ناجا با مقامات پاکستانی و اعتراض وی پس از حمله اخیر اشرار مسلح به مرزبانان در منطقه میرجاوه خبر داد.

انتهای پیام/م

R7843/P1486/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهید کشمشی در کاشان


به گزارش خبر گزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ زهرا خانم الهی مادر شهید «محمدتقی کشمشی فینی» پس از تحمل سال‌ها درد و رنج دوری از فرزند شهیدش، دعوت حق را لبیک گفت.


شهید «محمدتقی کشمشی فینی» هفتم مرداد ۱۳۴۴ در فین شهرستان کاشان به دنیا آمد. دهم اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در جفیر به شهادت رسید. مزار وی در امام زاده قاسم (ع) فین واقع است.

دیگر خبرها

  • سیلاب مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • مسیر ریلی راه آهن زاهدان_میرجاوه مسدود شد
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید کشمشی در کاشان