Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حسین سیمایی صراف، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر حسن وکیلیان، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی را به سمت «مدیرکل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات» این وزارت‌خانه منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر وکیلیان آمده است:

«جناب آقای دکتر حسن وکیلیان

عضو محترم هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی

با سلام و احترام؛

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت"مدیرکل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات" منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با توکل به خداوند سبحان و براساس آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی ایران و با جلب همکاری کارکنان گرامی در تدوین و تنقیح قوانین و مقررات وزارت عتف، انطباق مصوبات داخلی با اسناد بالادستی، بررسی و اظهار نظر در مورد پیش‌نویس لوایح قانونی و همچنین تهیه لوایح قانونی کارآمد و پیشرو و سایر امور محوله موفق و مؤید باشید.»

همچنین معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر زارعی مدیر‌کل سابق اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️در مراسمی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد از دکتر مجید قلهکی عضو هیات علمی دانشگاه سمنان نیز به عنوان عضو هیات علمی نمونه تجلیل شد.

دکتر قلهکی در حال حاضر استاد تمام و معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌ی منابع اقتصادی دانشگاه سمنان بوده و زمینه‌های تحقیقاتی وی عبارتند از: سیستم دیوار برشی فولادی - سیستم مهاربند ستون فقراتی - سیستم قاب با ستون پیوند شده و تکنولوژی بتن‌های جدید است.
گفتنی است، دکتر مجید قلهکی مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی مهندسی عمران، از دانشگاه سمنان و مدارک کارشناسی‌ارشد و دکترای خود را در رشته‌ی مهندسی سازه از دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین‌طوسی اخذ نموده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • ضرورت تدوین کلان روندها برای طراحی آینده متناسب با زیست بوم ایران