Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@23:18:51 GMT

دستگیری جاعلان چک پول

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۲۳۳۰

رئیس کلانتری۱۰۴ عباس‌آباد با اشاره به دستگیری چهار توزیع‌کننده چک‌های جعلی در تهران، گفت: این متهمان با خرید چک‌های جعلی از جاعلان اقدام به فروش آنان به مشتریان خود می‌کردند.

به گزارش ابتکار، سرگرد محمد آقااحمدی با اعلام این مطلب، گفت: تعدادی از شهروندان با مراجعه به کلانتری و طرح شکایت، اعلام کردند که چک‌پول‌های دریافتی در داد و ستدهایشان جعلی است که شناسایی جاعل یا جاعلان و همچنین توزیع‌کنندگان آن، به‌طور ویژه در دستورکار قرار گرفت تا اینکه ماموران انتظامی هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه، متوجه تردد مشکوک تعدادی از افراد به منزلی شدند که پس از مراقبت ویژه و مستمر، ظن ماموران برانگیخت که احتمال دارد منزل مسکونی، محل اختفای مجرمان باشد و بدین ترتیب نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران کلانتری برای بازرسی از مخفیگاه و دستگیری متهمان اعزام شدند، توضیح داد: ماموران موفق شدند تعداد چهار متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر و تعداد هفت برگ چک‌پول تقلبی در بازرسی از مخفیگاه آنان کشف کنند.

آقااحمدی تصریح کرد: متهمان به کلانتری منتقل و در بازجویی انجام شده اقرار کردند که این چک‌پول‌ها را از جاعلان خریداری کرده‌اند و قصد داشتند به مشتریان خود بفروشند.

رئیس کلانتری۱۰۴ خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری عامل قمه کشی و شرارت با اقدام به موقع ماموران گشت کلانتری مرکزی شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار جمال سلمانی امروز- چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از گزارشی مبنی بر تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو پژو، بلافاصله مأموران کلانتری مرکزی شهرستان ایوان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: برابر اعلام گزارش مأموران انتظامی راکب موتورسیکلت به وسیله قمه ضمن حمله ور شدن به سرنشینان خودرو پژو، علاوه بر خسارت به خودرو، سرنشینان را از ناحیه اعضای بدن مجروح کرده بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با حضور به موقوع مأموران کلانتری ضارب که قصد فرار داشت در اقدامی ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.


سلمانی با بیان اینکه سرعت عمل مأموران در دستگیری عامل شرارت باعث رضایتمدی شهروندان شد، افزود: پلیس با هرگونه ب نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد و اجازه نخواهد داد هنجارشکنان با اعمال مجرمانه خود نظم عمومی جامعه را برهم زنند.

کد خبر 747658

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • دستگيري جاعلان مدراک در کرمان
  • جاعلان مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • توقیف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در استان های غربی