Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@22:49:36 GMT

واکنش باشگاه یووه به بازگشت پوگبا و موراتا

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۲۵۰۸

واکنش باشگاه یووه به بازگشت پوگبا و موراتا

باشگاه یوونتوس دوست دارد که دو ستاره سابق خود را به تیم برگرداند.

به گزارش ایسنا و به نقل از  elsport، پل پوگبا و آلوارو موراتا دو بازیکنی بودند که در یوونتوس عملکرد بسیار خوبی از  خود نشان می‌دادند و از بهترین های این تیم ایتالیایی بودند اما آنها در نهایت تصمیم گرفتند که راهی لیگ جزیره شوند.

نه پوگبا در منچستریونایتد و نه موراتا در چلسی نتوانسته‌اند انتظارات را بر آورده کنند و خبرهای زیادی درباره بازگشت آنها به یووه به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماروتا، مدیر اجرایی یوونتوس درباره بازگشت این دو بازیکن ، گفت‌: شخصا فکر نمی‌کنم  که این دو بازیکن خوب به یوونتوس برگردند اما  همیشه در فوتبال  استثنا وجود دارد. هم موراتا و هم پوگبا بازیکنان بزرگ و البته پسرهای خوبی هستند و از  بازگشت آنها استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس

سران یوونتوس به دنبال کاهش دستمزد مک کنی هستند که این موضوع مورد قبول او نیست.

از قرارداد وستون مک کنی با یوونتوس فقط یک سال دیگر باقی مانده است. او اگرچه از تداوم همکاری با یوونتوس استقبال می کند اما پیشنهاد تمدید قراردادی که دریافت کرده، مورد پذیرش این هافبک آمریکایی قرار نگرفته است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ مک کنی انتظار داشت دستمزدش در قرارداد جدید افزایش یابد یا حداقل ثابت بماند. با این حال یوونتوس پیشنهاد تمدید قرارداد با کاهش دستمزد را به او ارائه کرده است. این پیشنهاد از سوی مک کنی رد شده است. دستمزد فعلی این هافبک ۲۵ ساله در هر فصل به ۲.۵ میلیون یورو می رسد. مک کنی در ۳۶ بازی فصل جاری برای یوونتوس در همه رقابت ها موفق به ثبت ۱۰ پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • وستون مک کنی و رد پیشنهاد تمدید قرارداد با یوونتوس
  • واکنش سخنگوی فدراسیون کشتی آمریکا به بازگشت «دیوید تیلور»
  • واکنش سخنگوی کشتی آمریکا به دوپینگ بروکس و بازگشت تیلور
  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - یوونتوس ۱