Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، پس از اینکه باشگاه تاسیسات دریایی از حضور در لیگ برتر فوتسال انصراف داد، باشگاه آتلیه طهران قم نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که دیگر در فوتسال تیمداری نخواهد کرد. آتلیه سال گذشته در اولین فصل حضور در لیگ برتر فوتسال با کسب 40 امتیاز، به مقام پنجمی لیگ دست یافت.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی
تیم فوتسال باشگاه آتلیه طهران در سال 93 تشکیل شد و برای اولین بار در همان سال در جام رمضان استان قم شرکت و به مقام نایب قهرمانی رسید و انگیزه‌ای شد برای حضور در مسابقات کشوری و در همان سال توسط شخص اینجانب رسول قلی‌زاده، امتیاز تیم دسته 2 کشور از فدراسیون فوتبال خریداری و بعنوان نماینده قم در مسابقات شرکت کردیم و بعنوان تیم اول گروه صعود کردیم و در پلی‌آف حذف شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 94 با تیم آرش که در همان سال قهرمان لیگ دسته 2 شد و به لیگ یک صعود کرد، ادغام شدیم و با مدیریت بنده در لیگ یک شرکت کردیم و با توجه به تفاضل گل کمتر از صعود به پلی‌آف لیگ برتر جا ماندیم و با تجربه‌ای که کسب کرده بودیم، در سال 95 بعنوان نایب قهرمان به لیگ برتر صعود کردیم تا اینجانب همه هزینه‌ها در این 3 سال از جیب شخصی و بدون کمک از هیچ ارگانی در مسابقات حاضر شدیم.

در سال 96 بعنوان نماینده دوم استان قم در لیگ برتر شرکت کردیم که بسیاری از بازیکنان ما برای بار اول در مسابقات لیگ برتر وارد زمین شدند که در ابتدای کار قول همکاری بسیاری به ما داده شد و بخاطر مشکلات مالی شخصیت تیم لیگ برتری را نداشتیم.

هر چند مبلغی نیز از طرف آقایان آقاجانی، عابدی، زمردی و مجموعه سوهان محمدسیما به باشگاه کمک شد، ولی این مبلغ کفاف تیم را نمی‌داد.

اکنون به حکم تقدیر اینجانب رسول قلی‌زاده و سید امیر حسینی‌نژاد آقایی به دلیل مشکلات مالی و عدم جذب اسپانسر از ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر کشور منصرف شده و دست تمامی مسئولان، مربیان، بازیکنان، اصحاب رسانه و همه هواداران را که تا به امروز برای نماینده شهر مقدس قم زحمت کشیدند، می‌بوسم.

مالکین باشگاه، امیر حسینی‌نژاد و رسول قلی‌زاده

602

فوتبال فوتسال ایران باشگاه قم

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا

کدام یک از تیم های ورزشی ایران در قاره آسیا برتری جدی تر دارند؟ به نظر می رسد پاسخ به این سوال چندان سخت نیست.

به گزارش طرفداری، با وجود این که ایران ورزشکاران و تیمهای قدرتمندی مثل کشتی فرنگی، والیبال، فوتبال، تکواندو، ووشو و کاراته را در آسیا دارد اما در هیچ رشته ای به اندازه 2 رشته فوتسال و کشتی آزاد موفق نبوده ایم.

تعداد قهرمانی های ما در این عرصه نشان دهنده قدرت تیمهای مورد اشاره ماست. ما در کشتی آزاد از 37 حضور در مسابقات، 30 بار عنوان قهرمانی به دست آورده و تنها در هفت دوره مسابقات قهرمان نشده ایم. اما در فوتسال 17 بار در مسابقات جام ملتهای آسیا حاضر بوده ایم و در این عرصه 13 بار عنوان قهرمانی را به دست آورده ایم.

به عبارتی ما در فوتسال 76 درصد از قهرمانی های قاره کهن را در تاریخ رقابت ها به دست آورده ایم اما این رقم برای کشتی آزاد 81 درصد است. به عبارتی 30 قهرمانی در 37 دوره کشتی قهرمانی آسیا ارزش بالاتری از 13 قهرمانی در 17 دوره فوتسال جام ملتهای آسیا دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • تصویر قدیمی از آشپزخانه بازار طهران در دوره قاجار
  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم