Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@19:02:56 GMT

عیادت حامد محضرنیا و فرشید نوابی از عمو موسی به مناسبت هفته جانباز

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۴۲۵۲۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

حرکت ارزشمند خواننده و مجری مطرح را ببینید .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

موسی سلامت جانباز هوادار پرسپولیس با قرار دادن متنی در کانالش از حامد محضرنیا و فرشید نوابی تشکر کرد :

” ممنونم از دوستان عزیزم حامد محضرنیا خواننده معروف و فرشید نوابی بازیگر دوس داشتنی و مجری نوروز فوتبالی که امشب به مناسبت هفته جانباز به یادم بودن و با اومدنشون خوشحالم کردن ”

موسی سلامت از جانبازان هشتاد درصد دفاع مقدس ،درآخرین ماموریت شناسایی قبل از عملیات مسلم ابن عقیل همراه چهار تن از همرزمانش به دست نیروهای عراقی اسیر شدند، اما هنگامی که آنهارادریک سنگر زندانی کردند آنان با استفاده ازچفیه ای نگهبان عراقی را خفه کرده وازآنجا می گریزند، دقایقی بعد عراقی ها متوجه فرار آنها می شوند وبه تعقیبشان می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعثی ها درنزدیکی خاک ایران به آنان می رسند اما چون بیش از آن نمی توانستند پیشروی کنند با استفاده از تمامی تجهیزات آنها رابه رگبار می بندند.همرزمان موسی همه شهید می شوند اما او درنزدیکی خاکریزهای ایران به شدت مجروح می شود.

نیروهای خودی وقتی متوجه ماجرا می شوند با آتش پشتیبانی به کمک موسی می آیند .اما موسی که تمام بدنش پر از تیر وترکش بود بیهوش شده وبرروی زمین می افتد و نیروهای ایرانی درمیان بارش آتش وگلوله اورا به پشت خط منتقل می کنند.

بدن موسی به گونه ای متلاشی وغرق در خون بود که امدادگران تصور می کنند او شهید شده و به سردخانه منتقلش می کنند اما او پس از۲۴ ساعت از حالت کما خارج شده وپزشکان با مشاهده علائم حیات سریعا اورا به اتاق عمل منتقل کردند .پزشکان هنگام عمل دو گلوله وتعدادزیادی ترکش از بدن موسی خارج کردند اما یکی از گلوله ها که نزدیک قلب سلامت لانه کرده است تاب دوری صدای طپش قلب موسی را ندارد و بر خلاف خیلی از کسانی که موسی وامثال موسی را فراموش کرده ورها کردند، این گلوله ی خصم لحظه ای موسی را ترک نمی کند وخارج شدن گلوله از بدن موسی وترک او مصادف است با پایان زندگی سلامت.موسی سلامت بر اثر اصابت ترکش قطع نخاع شد.

این عمل به قیمت پایان زندگی او تمام می شود. ولی موسی که علاوه براین دچار مجروحیت شیمیایی نیز است ، می گوید: شهادت آرزوی من است .شاید این گلوله ماموریت دارد سفیر شهادت من باشد. این گلوله هم مثل بعضی از گلوله ها ونارنجکها که پس از شلیک بلافاصله منفجر نمی شوند وبا تاخیر عمل می کنند، احتمالا شهادت من هم از نوع تاخیری است. من فعلا ماموریت دارم راوی جنگ باشم .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حامد محضرنیا فرشید نوابی پرسپولیس حامد محضرنیا شب های فوتبالی عمو موسی فرشید نوابی موسی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۴۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، این همایش ساعت ۷ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.
این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی آغاز  و برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، انجام ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بررسی بازی‌های جام حذفی فوتبال
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی